כרטיסים לאוליאנה לופטקינה בישראל - ינואר 2016

יום שני, 7 בדצמבר 2015

כרטיסים לאוליאנה לופטקינה בישראל - ינואר 2016
כוכבת הבלט הבינלאומית אוליאנה לופטקינה (Ulyana Lopatkina) מגיעה לישראל לסדרת הופעות בתל אביב, באר שבע וחיפה בחודש ינואר 2016 הקרוב. כמה עולים כרטיסים ואיפה רוכשים?


הכוכבת והבלרינה הבינלאומית אוליאנה לופטקינה - הפרימה בלרינה של בלט מרינסקי המכונה גם "הברבור היפה", תופיע בישראל במהלך חודש ינואר 2016 בת"א, ב"ש וחיפה יחד עם סולנים מובילים מתיאטרון מרינסקי.

לרכישת כרטיסים להופעות של אולאינה לופטקינה בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

לופטקינה היא אחת מרקדניות הבלט המפורסמות והמוערצות ביותר בעולם כבר שנים רבות עם עדת מעריצים נאמנה מכל רחבי העולם כולל מעריצים ישראלים רבים. לופטקינה רכשה את כישוריה באקדמיה היוקרתית "וגנובה" ולאחר קריירה מוצלחת, הפכה לרקדנית הראשית של תיאטרון מרינסקי איתו הספיקה להופיע במהלך הקריירה שלה בכל האולמות הנחשבים ביותר בעולם בתפקידים הראשיים במופעים המפורסמים ביותר כמו ג'יזל, מפצח האגוזים, היפיפיה הנרדמת ועוד.

לופטקינה נחשבת למייצגת המושלמת של הבלט הרוסי הקלאסי ונחשבת לאחת הרקדניות הגבוהות ביותר בתחום הבלט - עובדה שגורמת לא מעט פעמים לאתגרים בתפקידים שונים. במהלך הקריירה שלה, זכתה לופטקינה בתחרויות רבות ובפרסים רבים רשמיים מטעם ממשלת רוסיה.

הפרימה בלרינה כבר הספיקה להופיע בישראל מספר פעמים בין היתר כרקדנית ראשית בבלט באגם הברבורים, ג'יזל ועוד. להופעה הנוכחית בישראל מגיעה לופטקינה עם מופע מיוחד עם סולנים מובילים שעובדים עימה בתיאטרון מרינסקי.

כרטיסים להופעה של אוליאנה לופטקינה בישראל - ינואר 2016


ההופעות של אוליאנה לופטקינה בישראל יתקיימו ב-28 בינואר במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב, ב-29 בינואר במשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע וב-30 בינואר 2016 במרכז הקונגרסים בחיפה. מחירי הכרטיסים נעים בין 204 ל-504 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות של לופטקינה בישראל מתבצעת באמצעות האתר הבא.


צפו בקטע מתוך תוכנית דוקמנטרית שנעשתה אודות לופטקינה:



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לאוליאנה לופטקינה בישראל - ינואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לאוליאנה לופטקינה בישראל - ינואר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top