תערוכת צילומי רחוב של 100 צלמים שונים נפתחת בגלריית נמל יפו

יום שני, 30 בנובמבר 2015

גלריית נמל יפו פותחת השבוע תערוכת צילום קבוצתית חדשה בשם "Street Art Photography", שכוללת למעלה ממאה צלמים ישראליים שונים, העוסקת בז'אנר צילומי רחוב מהארץ והעולם. הכניסה חופשית.


תמונה מתוך התערוכה: אריאלה זיידרמן

התערוכה החדשה Street Art Photography שתיפתח השבוע, תציג נקודת מבט על החיים בז'אנר המיוחד של צילומי הרחוב. בתערוכה משתתפים צלמים מוערכים, לצד צלמים מבטיחים בתחילת דרכם, בוגרי אקדמיות מכללות ובתי ספר לצילום ואמנות חזותית וחלקם צלמים חובבים. בתערוכה מוצגים צילומים בשחור לבן ובצבע, המעבירים רגעים נדירים ואותנטיים שנתפסו בעדשת המצלמה.

התמונות הרבות המוצגות בתערוכה מצולמות בטיולים פרטיים שערכו הצלמים ברחבי העולם וגם במדינתו, בכך מתאפשרת הצצה נדירה לחוויות אותנטיות של ילדים ומבוגרים, שחיים את חייהם, מבלי לעמוד על השונות והרב תרבויות שהן מייצגים. הצופה יכול לחוות רגע של הנאה או עצב עם המצולמים במרחב הציבורי, רגעים הגורמים לצופה לחשוב על הסיטואציה והדמויות האקראיות מהחיים שלעיתים בחיי היומיום איננו נותנים עליהם את הדעת.

תערוכת Street Art Photography בגלריית נמל יפו


התערוכה תיפתח החל מה-4 בדצמבר ותימשך עד ה-19 בדצמבר 2015 ותתקיים בגלריית נמל יפו שברחוב העלייה השנייה 20 בנמל יפו. הכניסה חופשית. שעות הפעילות הן:

חמישי: 17:00-20:00       
שישי:   12:00-16:00
שבת:   12:00-16:00
בחג החנוכה הגלריה תפעל ברצף:  בין ה-7.12 ועד- 14.12 מ-11:00-16:00


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת צילומי רחוב של 100 צלמים שונים נפתחת בגלריית נמל יפו Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת צילומי רחוב של 100 צלמים שונים נפתחת בגלריית נמל יפו Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top