ג'ים אדקינס בישראל - אוגוסט 2015

יום ראשון, 26 ביולי 2015

ג'ים אדקינס בישראל - אוגוסט 2015
ג'ים אדקינס, סולן להקת להקת "ג'ימי איט וורלד" (Jimmy Eat World) מגיע לישראל ויופיע במועדון הבארבי בסוף חודש אוגוסט 2015. מכירת הכרטיסים החלה. מה מחיר הכרטיסים ואיפה קונים?


סולן להקת האימו המצליחה "ג'ימי איט וורלד", ג'ים אדקינס (Jim Adkins) יגיע בפעם הראשונה לישראל ויקיים הופעה אחת במועדון הבארבי בת"א בחודש אוגוסט 2015.

לרכישת כרטיסים להופעה של ג'ים אדקינס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

להקת ג'ימי איט וורלד היא אחת מלהקות המובילות בסגנון מוסיקת האימו וקיימת משנת 1993. הלהקה הספיקה להוציא 8 אלבומים ולאחרונה חגגו עשור לאלבומם מ-2004 FUTURES בסיבוב הופעות מיוחד שכלל חומרים מכל השנים ומאלבומם האחרון DAMAGES.

בין להיטי הלהקה ניתן למצוא את השירים the middle, pain ,sweetness ועוד שקנו לה קהל מעריצים נאמן ברחבי העולם ובישראל בתחילה בז'אנר מוסיקת האימו שיצא אלבומם הראשון CLARITY ובהמשך פרצה לקהל מאזינים רחב יותר עם אלבומיהם הבאים שנטו יותר לרוק, אך עדיין נחשבת בעיני רבים כנושאת משואת הז'אנר הזה.

בסיום סיבוב ההופעות האחרון של הלהקה, החליט אדקינס, סולנה של הלהקה להמשיך סולו בסיבוב הופעות אקוסטי ברחבי הכולם והחליט לצרף גם את ישראל לרשימה. בהופעה בישראל צפוי אדקינס לבצע חומרים חדשים שלו לצד קאברים ידועים מעולם הפופ, והפאנק רוק.

כרטיסים לג'ים אדקינס בישראל - אוגוסט 2015


ההופעה של ג'ים אדקינס בישראל תתקיים ב-31 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים הוא 130 ש"ח. מכירת הכרטיסים החלה והיא מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.

 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'ים אדקינס בישראל - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'ים אדקינס בישראל - אוגוסט 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top