התזמורת של גלן מילר בישראל - אוקטובר 2015

יום חמישי, 23 ביולי 2015
התזמורת של גלן מילר בישראל - אוקטובר 2015

תזמורת גלן מילר המפורסמת חוזרת להופעות בישראל בחודש אוקטובר 2015 ותופיע בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה. כמה עולים כרטיסים ומאיפה מזמינים? בכתבה הבאה.


לאחר שלוש שנים בלבד, חוזרת תזמורת גלן מילר לישראל לסדרת הופעות בתל אביב ובחיפה בחודש אוקטובר 2015 הקרוב. התזמורת שייסד המוסיקאי הגדול גלן מילר, מנוהלת ומובלת כיום ע"י המוזיקאי ההולנדי במקור וויל סאלדן.

לרכישת כרטיסים לתזמורת גלן מילר בתל אביב ובחיפה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בהתאם למסורת בת עשרות השנים, כל הופעה של תזמורת גלן מילר מתחילה מ-"סרנדת אור הירח" – הקומפוזיציה האגדית גלן מילר חיבר בכבודו ובעצמו ופרנק סינטרה היה אחד ממבצעיה המפורסמים.

הייחוד הגדול של תזמורת גלן מילר הוא הסאונד הייחודי שלא ניתן לייחס לאף ביג-בנד בעולם וכך וויל סאלדן מילא אחר מצוות קודמו גלן מילר שהאמין כי כל מנהל תזמורת חייב לשאוף לכך שאת הסאונד שלו יזהו כבר למשמע התווים הראשונים.

התזמורת של סאלדן כבר הופיעה בישראל לפני כשלוש שנים ועתה כאמור תחזור בסתיו הקרוב לסדרת הופעות נוספות.

כרטיסים לתזמורת גלן מילר בישראל - אוקטובר 2015

 
ההופעה של תזמורת גלן מילר בישראל תתקיים ב-12 אוקטובר בהיכל התרבות בתל אביב, וב-13 באוקטובר בחיפה. מחירי הכרטיסים נעים בין 204 ל-404 בהתאם למקומות הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: התזמורת של גלן מילר בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: התזמורת של גלן מילר בישראל - אוקטובר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top