ג'וליאן קזבלנקס בישראל - יוני 2015

יום חמישי, 2 באפריל 2015

ג'וליאן קזבלנקס בישראל - יוני 2015
ג'וליאן קזבלנקס (Julian Casablancas) הוא האורח השני שיופיע בפסטיבל "רוק בפארק" יחד עם להקת אינקובוס באמפי רעננה ביוני 2015. מתי הוא יופיע ואיך מזמינים כרטיסים? בכתבה הבאה.


סולן להקת הסטרוקס ג'וליאן קזבלנקס הוא האורח השני שיופיע בפסטיבל "רוק בפארק" באמפי רעננה בחודש יוני הקרוב לצד להקת אינקובס. קזבלנקס יגיע יחד עם להקת "The Voidz" איתם הוא מופיע לצד להקתו הקבועה הסטרוקס.

ג'וליאן קזבלנקס בן ה-36 הוא זמר רוק אמריקאי שמוכר לרוב בזכות להקת הסטרוקס איתה הוא מופיע ומקליט כסולן הראשי. הסטרוקס החלו את פעילותה בתחילת שנות ה-2000 ונחשבים למובילים בסצנת הגראנג' והפוסט פאנק. אלבומם הראשון "Is This It?" זכה להצלחה רבה ברחבי העולם ואיתו הם אף יצאו לסיבוב הופעות בינלאומי נרחב ואף זכו בפרס בטקס פרסי המוסיקה הבריטית. ארבעת האלבומים שיצאו לאחר מכן זכו לפחות הצלחה מהראשון אך עדיין זכו להצלחה בעולם וחלקם אף הגיעו לאלבום זהב.

במקביל לעבודה עם הסטרוקס, קזבלנקס פיתח קריירת סולו ולאחר מכן הקים הרכב נוסף בשם "The Voidz" איתו הוא גם יגיע לישראל לפסטיבל "רוק בפארק" ברעננה. בספטמבר אשתקד הוציא ההרכב את אלבום הבכורה שלהם בשם "Tyranny".

כרטיסים להופעה של ג'וליאן קזבלנקס בישראל - יוני 2015


ההופעה של ג'וליאן קזבלנקס בישראל תתקיים ב-11 ביוני במסגרת פסטיבל "רוק בפארק" באמפי רעננה. יומיים לאחר הופעתם של האינקובוס. מחיר הכרטיסים מתחילים ב-299 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות משרדי "קופת ת"א" בעמוד הבא.





רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'וליאן קזבלנקס בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'וליאן קזבלנקס בישראל - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top