כנסיית השכל: אוטוביוגרפיה - יוני 2015

יום ראשון, 5 באפריל 2015

כנסיית השכל: אוטוביוגרפיה - יוני 2015
להקת כנסיית השכל מחזירה את המופע המיתולוגי שלה "אוטוביוגרפיה" להופעה אחת וחד פעמית בחודש יוני 2015 במיוזיק ארנה בגני התערוכה ת"א. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


להקת כנסיית השכל חוזרת עם המופע המצליח והמפורסם שלה "אוטוביוגרפיה" לאחר 8 שנים מאז הפעם האחרונה ותופיע איתו בביתן 2 בגני התערוכה ת"א בחודש יוני 2015 בהופעה חד פעמית ויחידה.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעה של כנסיית השכל אוטוביוגרפיה באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

סיבוב ההופעות "אוטוביוגרפיה" היה סיבוב שנמשך שנה שלמה ובה כל השירים של הלהקה קיבלו עיבודים מיוחדים ושונים איתו הם הופיעו בקיסריה, היכל התרבות, אמפי רעננה ועוד כשהם מלווים עם 40 נגנים ומופיעים בפני מעל 65,000 איש סה"כ. 8 שנים מאז סיבוב הופעות זה, החליטו בלהקה להחזיר את המופע באופן חד פעמי בחודש יוני הקרוב.

המופע צפוי לכלול את כל השירים והלהיטים שהיו במופע המקורי יחד עם העיבודים המיוחדים שנוצרו במיוחד לאירוע זה יחד עם שירים נוספים מהאלבומים החדשים של הלהקה שנוצרו לאחר סיום סיבוב הופעות זה.

כרטיסים לכנסיית השכל אוטוביוגרפיה 2015 - ביתן 2 בגני התערוכה


המופע של כנסיית השכל אוטוביוגרפיה יתקיים ב-20 ליוני 2015 בשעה 21:00 במיוזיק ארנה שבביתן 2 במרכז הירידים שבגני התערוכה ת"א. מחירי הכרטיסים להופעה נעים בין 115 ל-204 ש"ח במכירה מוקדמת כאשר לאחר מכן צפויים המחירים לעלות. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כנסיית השכל: אוטוביוגרפיה - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כנסיית השכל: אוטוביוגרפיה - יוני 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top