דיון וורוויק בישראל - מאי 2015

יום ראשון, 22 במרץ 2015

פרסום ראשון: זמרת הסול האמריקאית דיון וורוויק (Dionne Warwick) תגיע לישראל בחודש מאי 2015 הקרוב ותופיע בהיכל נוקיה/מנורה מבטחים בתל אביב. איפה מזמינים?


לאחר שהתבשרנו על הגעתה של סוזן וגה לישראל, הפעם אנו מתבשרים על זמרת אמריקאית נוספת שתגיע לישראל. הפעם זאת תהיה דיון וורוויק (Dionne Warwick) שתגיע לארץ בחודש מאי 2015 להופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל נוקיה) בתל אביב.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעה של דיון וורוויק באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

וורוויק בת ה-74 היא זמרת סול ופופ ונחשבת לאחת המובילות בז'אנר זה. במהלך הקריירה הארוכה שלה זכתה להוציא עשרות אלבומים שחלקם אף תרמו לה חמישה פרסי גראמי. בין הלהיטים הגדולים ביותר שלה ניתן למנות את "Walk On By" המפורסם, "Anyone Who Had a Heart", הלהיט המפורסם "I Say a little Prayer" ועוד להיטים רבים.

בנוסף, הספיקה במהלך הקיירה לשתף פעולה עם אמנים ומפיקים רבים וגדולים בתעשיית המוסיקה כגון סטיבי וונדר, בארי מנילו, אייזיק הייז, אלטון ג'ון ועוד.

כרטיסים להופעה של דיון וורוויק בישראל - מאי 2015


ההופעה של וורוויק בישראל תתקיים ב-19 במאי 2015 בשעה 21:00 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר נוקיה) בתל אביב. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דיון וורוויק בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דיון וורוויק בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top