כרטיסים לרובי וויליאמס בישראל - מאי 2015

יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

רובי וויליאמס בישראל - מאי 2015
עכשיו זה כבר רשמי, הזמר רובי וויליאמס (Robbie Williams) יופיע בישראל בפארק הירקון ב-2 במאי 2015. מחיר כרטיס: החל מ-290 ש"ח. כל הפרטים על ההופעה של רובי וויליאמס בישראל, בכתבה הבאה.


(עדכון אחרון: 30/10/2014)

אחרי קיץ לא פשוט בהם אמני ענק בינלאומיים ביטלו את הופעותיהם, רכבת האמנים הבינלאומיים מתחדשת ועתה אנו מתבשרים על הופעתו של רובי וויליאמס בישראל שיופיע בפארק הירקון ב-2 במאי 2015.

וויליאמס נחשב לאחד מזמרי הפופ המצליחים ביותר בעולם כבר לא מעט שנים. את דרכו המוסיקלית החל וויליאמס בתחילת שנות ה-90 כאשר הצטרף ללהקת הבנים "טייק דאת". ב-1995 עזב את בלהקה ופתח בקריירת סולו שהצליחה במיוחד ואיתה הוא ממשיך עד היום.

במהלך הקריירה זכה וויליאמס להיות הזמר הבריטי שמכר הכי הרבה אלבומים - סה"כ 57 מיליון עותקים ,ולזכות בהרבה מאוד פרסי גראמי ופרסים נוספים. בין הלהיטים המוכרים ביותר שלו ניתן למנות את Let Me Entertain You, Angels, Millenium, She's the One, Old Before I Die, No Regrets ועוד.

את אלבומו האחרון הוציא וויליאמס ב-2013 ובו השתתפו גם הזמרים ג'יין הורוקס, רופרט אוורט ואף ניקול קידמן. ובתקופה האחרונה הוציא סינגל חדש יחד עם הדי-ג'יי אביצ'י שזכה להצלחה רבה.

ההופעה בישראל כבר מופיעה באתר הרשמי (לחצו להגדלה)

באביב 2015 הקרוב, צפוי וויליאמס לצאת לסיבוב הופעות בינלאומי נרחב ובו כאמור, יגיע גם לישראל להופעה אחת בפארק הירקון.

כרטיסים להופעה של רובי וויליאמס בישראל - מאי 2015


ההופעה של רובי וויליאמס בישראל תתקיים ב-2 במאי 2015 בפארק הירקון.  באתר הרשמי של וויליאמס כבר מופיעה ההופעה בישראל ב-2 במאי. מחירי הכרטיסים נעים מתחילים ב-290 ש"ח לכרטיסים לדשא במכירה מוקדמת (עשרת אלפים הכרטיסים הראשונים), לאחר מכן הכרטיסים לדשא הזולים ביותר יעלו 390 ש"ח. כרטיס במתחם הבמה יעלה 1200 ש"ח וכרטיס VIP (טריבונה ממול הבמה) יעלה 1300 ש"ח.

מכירת הכרטיסים מתבצעת במשרד הכרטיסים "לאן" בעמוד הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעדכן בכל ידיעה או התפתחות חדשה בנושא בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי"). 

לבינתיים, צפו באחד מהלהיטים הגדולים ביותר של רובי וויליאמס - Angels




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לרובי וויליאמס בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לרובי וויליאמס בישראל - מאי 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top