כרטיסים להצגה חיזור גורלי בהבימה 2015

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014
חיזור גורלי בהבימה - אוקטובר 2014

תיאטרון הבימה מעלה את ההצגה החדשה "חיזור גורלי" המבוססת על הסרט המפורסם בכיכובם של אקי אבני, ריקי בליך ואסנת פישמן. פרטים נוספים על מועדי הצגות ומחירי כרטיסים, בכתבה הבאה.


תיאטרון הבימה יעלה בחודש אוקטובר 2014 הקרוב עיבוד חדש לסרט הקלאסי "חיזור גורלי" בכיכובם של אקי אבני, ריקי בליך ואסנת פישמן. על הבימוי הופקד הבימאי הותיק משה קפטן.

המותחן הארוטי הנודע "חיזור גורלי", המבוסס על הסרט משנת 1987, הפך לקלאסיקה ומגולל סיפור על אובססיה ונקמה ועוסק בשאלה כיצד מפגש מקרי בבר ופגישה לא מחייבת לאחר מכן, הופכים במהירה לסיוט חייהם של דן גאלאגר, עו"ד ניו יורקי מצליח ושל בני משפחתו הצעירה. לאחר בילוי סוף שבוע עם אלכס פורסט, רווקה מושכת במיוחד, הוא מאמין שהוא פשוט יכול להיעלם ולחזור לחיק משפחתו החמים, אך אלכס היא אישה שמסרבת לקבל התעלמות. היא רודפת את דן ומשפחתו ומביאה לתוצאות הרסניות.

לצד אקי אבני, ריקי בליך ואסנת פישמן ישתתפו בהצגה גם השחקנים אורי הוכמן, הילה שלו, שפי מרציאנו, עמוס בוארון, דורון עמית ורזיה ישראלי.

כרטיסים להצגה חיזור גורלי בהבימה

מחירי הכרטיסים להצגה חיזור גורלי עולים 85 ש"ח וניתנים לרכישה באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא או באמצעות הרשימה הבאה:

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה - אולם מסקין
תיאטרון הבימה - אולם מסקין
רכישת כרטיסים









רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים להצגה חיזור גורלי בהבימה 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים להצגה חיזור גורלי בהבימה 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top