התזמורת הסימפונית ראשל"צ מסיימת את סדרת "קאמרי בשישי בצהריים"

יום שני, 14 ביולי 2014

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תסיים את סדרת "קאמרי בצהרי שישי" עם שלישיית ירושלים בקונצרט עם 2 יצירות של דבוז'ק שיתקיים ב-25 ביולי 2014. מחיר כרטיסים: 80 ש"ח.


הקונצרט השמיני והאחרון לעונה בסדרת "קאמרי בצהרי שישי", של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, יוקדש לצ'כיה. הקונצרט יתקיים ב-25 ביולי, בהיכל התרבות ראשון לציון בהשתתפות שלישיית ירושלים (פסנתר, כינור וצ'לו), מריה רוזנבלט (כינור) ועמית לנדאו (ויולה).
 
בתוכנית הקונצרט יצירות מאת אנטונין דבוז'ק, המלחין הצ'כי המוערך, אשר כתב יצירות רבות להרכבים קאמריים, ביניהן 14 רביעיות מיתרים, 3 חמישיות מיתרים, 4 שלישיות פסנתר ו-2 חמישיות פסנתר.

פירוט התוכנית:

דבוז'ק: שלישיית פסנתר מס. 4 במי מינור "דומקי"
דבוז'ק: חמישייה לפסנתר ולכלי קשת מס. 2 בלה מז'ור אופ. 81                             

ב"סדרה הקאמרית" של העונה החדשה, 2014-2015 יתקיימו תשעה קונצרטים, בהם ישתתפו השנה אורחים רבים ומעניינים, מהארץ ומחו"ל, ביניהם זמר הקונטרה טנור הגרמני אנדראס שול רביעיית ראשונים, רביעיית אביב, שלישיית אלכסנדר, דואו לורנצן, המקהלה על שם גארי ברתיני, דואו תל אביב, רביעיית הצ'לנים רסטרלי ואחרים.

כרטיסים לקונצרט סיום סדרת "קאמרי בצהרי שישי"


קונצרט סיום הסדרה יתקיים ב-25 ביולי 2014 בשעה 12:00 בצהריים בהיכל מאיר ניצן לתרבות בראשון לציון. מחיר הכרטיסים עומד על 80 ש"ח וניתן להזמין את הכרטיסים באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: התזמורת הסימפונית ראשל"צ מסיימת את סדרת "קאמרי בשישי בצהריים" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: התזמורת הסימפונית ראשל"צ מסיימת את סדרת "קאמרי בשישי בצהריים" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top