ההופעה של לנה דל ריי בישראל נדחתה

יום שבת, 9 באוגוסט 2014
לנה דל ריי בישראל - אוגוסט 2014
הזמרת לנה דל ריי (Lana Del Rey) הייתה אמורה להגיע לישראל ב-20 באוגוסט 2014 בגני התערוכה בתל אביב אך עקב המצב הבטחוני, ההופעה נדחתה ותתקיים בעתיד. לא נקבע עדיין תאריך. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

(עדכון אחרון: 09/08/2014)

הזמרת האמריקאית לנה דל ריי הייתה אמורה להגיע לישראל בחודש אוגוסט 2014 להופעה בביתן 1 גני התערוכה בתל אביב אך כאמור, כמו שאר המופעים הגדולים של הקיץ, ההופעה נדחתה ותתקיים בתאריך חדש שטרם נקבע.

לנה דל ריי היא אחת הזמרות והיוצרות המצליחות ביותר כיום עם להיטים שכבשו את כל מצעדי השירים באירופה כולל גם את גלגל"צ שלנו. אחד הלהיטים המזוהים ביותר עם דל ריי הוא השיר "Summertime Sadness".

דל ריי החלה את הקריירה שלה לפני כעשר שנים והספיקה להוציא 2 אלבומים מלאים כאשר היא אמורה להשיק אלבום חדש ושלישי שצפוי לצאת ב-1 במאי השנה שייקרא "Ultraviolence".

כרטיסים ללנה דל ריי בישראל 2014

כאמור, בשלב זה, לא נקבע תאריך חדש להופעה של לנה דל ריי בישראל והפקת המופע אמורה לפרסם תאריך חדש בעתיד הקרוב. רוכשי הכרטיסים שכבר רכשו יוכלו לקבל חזרה את כספם באמצעות משרד הכרטיסים בו הם רכשו את הכרטיסים.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי") בכל התפתחות חדשה בנושא.

צפו בקליפ של אחד השירים המצליחים ביותר של לנה דל ריי "Summertime Sadness":



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

7 comentários:

  1. זמרת הפופ (אם אפשר בכלל לכנות אותה כך..) הטובה מכולן. לא?

    השבמחק
  2. לא רואים הופעות כאלה בארץ...
    קנינו כרטיסים להופעה שלה במצודה מדהימה בפאתי ברלין בפחות מ-250 ש"ח.

    השבמחק
  3. מישהו יודע, היא באה עם האלבום שלה שיש בו את summertime sadness ? כאילו ההופעה תהיה על האלבום הזהז או החדש שאמור לצאת עטוד חודשיים אם אני לא טועה..?

    השבמחק
    תשובות
    1. חייב להיות....

      זה הלהיט מס' 1 שלה. קשה לי להאמין שהיא לא תבצע אותו בהופעה (אם לא אפילו פעמייםיחד עם הדרן).

      מחק
  4. הדיסק שכולם מכירים נקרא born to die לא כתוב האם ההופעה שלה זה חלק מסיבוב הופעות לקדם את הדיסק החדש או שהיא תשיר גם שירים מהדיסק הזה. מישהו יודע?

    השבמחק
  5. ההופעה היא חלק מקידום סיבוב ההופעות של הדיסק החדש. ברוב כנראה שירים לא מוכרים. בכל מקרה, הכרטיסים יקרים מידי, ולא כי היא גובה הרבה (דווח רק על 75 אלף דולרים) . רוב הכסף ילך למפיקים החמדנים. לא ייאמן שהם גובים סכומים כאלה יותר ממה שנגבה עבור רד הוט צ'ילי פפרס ודפש מוד, אמנים עם וותק של 25 ו30+ שנה. בנוסף, ההופעה היא תחת כיפת השמיים וידוע שהקול שלה שברירי ולא חזק כלל בהופעה, משמע תשמע ציוצים מרוחקים. מתי יהיה סוף לעושק של מפיקים שמצפים לגבות אלפי שקלים לכרטיס, גם אם האמן מתחיל ולא מגובש כפרפורמר? לא בקרוב, אם אנשים ימשיכו לזרוק סכומים אדירים כאלה ללא הגיון. הידד לקפיטליזם חזירי.

    השבמחק

Item Reviewed: ההופעה של לנה דל ריי בישראל נדחתה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

7 comentários:

אנונימי אמר/ה... 17 במאי 2014 בשעה 18:30

זמרת הפופ (אם אפשר בכלל לכנות אותה כך..) הטובה מכולן. לא?

אנונימי אמר/ה... 17 במאי 2014 בשעה 21:31

לא רואים הופעות כאלה בארץ...
קנינו כרטיסים להופעה שלה במצודה מדהימה בפאתי ברלין בפחות מ-250 ש"ח.

אנונימי אמר/ה... 3 ביוני 2014 בשעה 15:44

מישהו יודע, היא באה עם האלבום שלה שיש בו את summertime sadness ? כאילו ההופעה תהיה על האלבום הזהז או החדש שאמור לצאת עטוד חודשיים אם אני לא טועה..?

אנונימי אמר/ה... 3 ביוני 2014 בשעה 15:44

כדאי ללכת?

אנונימי אמר/ה... 4 ביוני 2014 בשעה 19:01

חייב להיות....

זה הלהיט מס' 1 שלה. קשה לי להאמין שהיא לא תבצע אותו בהופעה (אם לא אפילו פעמייםיחד עם הדרן).

אנונימי אמר/ה... 9 ביוני 2014 בשעה 19:02

הדיסק שכולם מכירים נקרא born to die לא כתוב האם ההופעה שלה זה חלק מסיבוב הופעות לקדם את הדיסק החדש או שהיא תשיר גם שירים מהדיסק הזה. מישהו יודע?

אנונימי אמר/ה... 11 ביוני 2014 בשעה 21:03

ההופעה היא חלק מקידום סיבוב ההופעות של הדיסק החדש. ברוב כנראה שירים לא מוכרים. בכל מקרה, הכרטיסים יקרים מידי, ולא כי היא גובה הרבה (דווח רק על 75 אלף דולרים) . רוב הכסף ילך למפיקים החמדנים. לא ייאמן שהם גובים סכומים כאלה יותר ממה שנגבה עבור רד הוט צ'ילי פפרס ודפש מוד, אמנים עם וותק של 25 ו30+ שנה. בנוסף, ההופעה היא תחת כיפת השמיים וידוע שהקול שלה שברירי ולא חזק כלל בהופעה, משמע תשמע ציוצים מרוחקים. מתי יהיה סוף לעושק של מפיקים שמצפים לגבות אלפי שקלים לכרטיס, גם אם האמן מתחיל ולא מגובש כפרפורמר? לא בקרוב, אם אנשים ימשיכו לזרוק סכומים אדירים כאלה ללא הגיון. הידד לקפיטליזם חזירי.

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ההופעה של לנה דל ריי בישראל נדחתה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top