פיאנו בנטף יוצאת לעונה שלישית

יום שני, 11 בנובמבר 2013
סדרת הקונצרטים "פיאנו בנטף", שמתקיימת באולם הקשתות שבנטף, יוצאת בעונה שלישית. הסדרה, שהפכה למסורת בקרב תושבי ירושלים והסביבה ואף מושכת קהל מהמרכז, ממשיכה במתכונת המורחבת ובה כל קונצרט יתקיים פעמיים. קונצרט הפתיחה יתקיים ב-21 בנובמבר.

סדרת הקונצרטים "פיאנו בנטף" כבר הפכה לשם דבר. "פיאנו בנטף" היא סדרת קונצרטים קאמריים בעריכתה ובניהולה של הפסנתרנית רויטל חכמוב, מצמרת הפסנתרנים הישראלים. חכמוב הקימה בביתה את אולם הקונצרטים "פיאנו בנטף" שהותאם במיוחד לסדרה זו, עם אקוסטיקה מושלמת ואווירה ייחודית.

בסדרה מתארחים מוסיקאים מובילים מהארץ ומהעולם ומגישים תכניות מגוונות מהמאה ה-17 ועד לימינו אנו עם דגש על יצירות המופת הקאמריות מכל הזמנים. במרכז הסדרה יצירות לפסנתר — קאמריות וסולניות— אותן מבצעת רויטל חכמוב על פסנתר פציולי קונצרטנטי חדש בעל צליל נדיר ביופיו, אשר נבחר אישית על ידה במפעל פציולי באיטליה. בין האמנים שיופיעו השנה: הכנר גלעד הילדסהיים, רומן שפיצר (ויולה), הלל צורי (צ'לו), זמר הסופרן, יעלה אביטל ואחרים וכמובן, רויטל חכמוב.

כפי שהיה בשנה שעברה, הסדרה מתקיימת בשיתוף מסעדת הגורמה המקומית "המטבח של רמה". השנה תיפתח הסדרה ביום סנטה ססיליה, היום המוקדש לקדושה שלה המוסיקה ברחבי אירופה, ובכך תצטרף למסורת עולמית של קיום קונצרטים חגיגיים בתאריכים אלו בנובמבר.

בסדרה משולבים אלמנטים נוספים: מיטב האוכל, הגבינות והיין המקומיים. כל קונצרט מלווה בארוחה ב"מטבח של רמה" כאשר הקינוח מוגש בביתה של רויטל בהפסקת הקונצרט אל מול הנוף המרהיב של הרי יהודה ושפלת החוף. בנוסף מוגשים יין מיקב סוסון ים וגבינות ממשק הימלפארב המקומי.

כפי שהיה בשנה שעברה, כל קונצרט יתקיים פעמיים: פעם אחת ביום חמישי בערב, ולפניו ארוחת ערב ב"מטבח של רמה" והפעם השניה ביום שישי ולפניו ארוחת בוקר ב"מטבח של רמה". את התכנית האמנותית התקינה רויטל חכמוב, והיא כוללת סדרה של שישה קונצרטים קאמריים עם תכנית איכותית מגוונת ונגישה לקהל חובבי המוסיקה. הרעיון שעומד מאחורי הסידרה הוא שילוב של מוסיקה ונגנים מהרמה הגבוהה ביותר, אוכל גורמה עם תפריט שינהל דיאלוג חופשי עם המוסיקה, ויין (יקב סוסון ים) וגבינות (משק הימלפארב) מהתוצרת המקומית המעולה של האזור, כולם מוגשים בתוך נוף מרהיב ביופיו.
 
כרטיסים לקונצרטים "פיאנו בנטף"

הקונצרטים יתקיימו באולם "פיאנו בנטף"
קונצרטי יום ה' יתקיימו בשעה 20:30 והארוחה ב"מטבח של רמה" תתחיל בשעה 18:00
קונצרטי יום ו' יתקיימו בשעה 12:30 והארוחה ב"מטבח של רמה" תתחיל בשעה 10:30

פרטים נוספים על הסדרה באתר: www.pianonataf.org.il

צילום: עמית גושן

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פיאנו בנטף יוצאת לעונה שלישית Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פיאנו בנטף יוצאת לעונה שלישית Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top