"העתיד כבר כאן": סדרת קונצרטים חדשה

יום שלישי, 17 בספטמבר 2013
"העתיד כבר כאן" - סדרת קונצרטים חדשה של "קרן התרבות אמריקה-ישראל" והקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה.

קרן התרבות אמריקה ישראל תשיק באוקטובר סדרת קונצרטים חדשה, "העתיד כבר כאן",  יוזמת הקרן והקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה ע"ש לין ותד אריסון. 

הסדרה מעניקה במה למוסיקאים מצטיינים בראשית דרכם האמנותית (גילאי 14-18), זוכי מלגות של קרן התרבות אמריקה ישראל, ותחשוף אותם לקהל של מוסיקאים ולקהל הרחב. במסגרת הסדרה יתקיימו שנים-עשר קונצרטים, שמונה מהם בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה בתל אביב (ימי שישי , 13:00) וארבעה קונצרטים נוספים יערכו במקומות שונים ברחבי הארץ. הכניסה לקונצרטים תהיה חופשית.

המהלך הוא הראשון בסדרה של שינויים אותם מתכוון להנהיג בקרן לי פרלמן, המנכ"ל החדש של קרן התרבות אמריקה ישראל, שנכנס לתפקידו בתחילת השנה, שמטרתם לחשוף את הקרן ומלגאיה לקהלים רחבים ומגוונים ולהרחיב את פעילותה בתחומים נוספים בעולם האמנות.

העתיד כבר כאן. צילום: אילן זעירא
"רוח ההתחדשות אופפת את הקרן והשינוי מתחיל בסדרת הקונצרטים "העתיד כבר כאן", אומר פרלמן,  "המעניקה במה מיוחדת במינה למלגאים המצטיינים של קרן התרבות אמריקה-ישראל. הפרויקט נועד לחשוף את הדור הבא של המוסיקאים הקלאסיים בישראל בפני קהלים מגוונים, מטרה נוספת ולא פחות חשובה היא קיום הקונצרטים גם בפריפריה, הוכחה לכך שהמוסיקה הקלאסית פורחת ומשגשגת ולא רק במרכז הארץ".

המוסיקאים שייקחו חלק בעונה הנוכחית של הסדרה: רוני בר הדס (שירה), מוטי בנטוב (פסנתר), יוחאי אלמוג (גיטרה), משי אוחנה (פסנתר), ליאור וירוט (אבוב), רינת ארליכמן (כינור), סוניה נבות (ויולה דה גמבה וצ'לו), עדן גיאת (פסנתר), עדן ברק (קרן יער), אדי קוטלר (כינור), אמילי זייגריך (צ'לו), יאמן סעדי (כינור), פיראס משעור (כינור), שון אברך (סקסופון), אלון קריב (פסנתר), אבישי סרוגו (חליל) ונועה גבאי (נבל)

הקונצרט הראשון בסדרה יתקיים ביום שישי, ה- 4 באוקטובר, בשעה 13:00, הקונסבטוריון הישראלי למוסיקה, בהשתתפות רוני בר הדס (שירה), ומוטי בנטוב (פסנתר)


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "העתיד כבר כאן": סדרת קונצרטים חדשה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "העתיד כבר כאן": סדרת קונצרטים חדשה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top