"בעיקר מוצרט בגליל" תארח את שייאן וואנג

יום חמישי, 5 בספטמבר 2013
עונת הקונצרטים "בעיקר מוצרט בגליל", ביוזמתו של המרכז למוסיקה חיפה והגליל בניהולה של המנצחת עדה פלג, יפתח את עונת הקונצרטים במיני-פסטיבל בו תתארח, בין השאר, הפסנתרנית שייאן וואנג (סין/ארה"ב) לביצוע הקונצ'רטו לפסנתר ולתזמורת ק. 415. 

סדרת הקונצרטים "בעיקר מוצרט בגליל" כבר הפכה לשם דבר והסתיימה שנה שעברה עם מספר מנויים מרשים שמיהר להרשם לעונה הבאה. כמידי שנה, תיפתח הסדרה עם "מיני-פסטיבל" במסגרתו יתקיימו קונצרטים וכיתות אמן. הפסטיבל יחנוך את האודיטוריום החדש בפארק התעשייה נצרת ויגיע עד לאולם בית העם המוכר בכפר בלום. בהמשך העונה יציע המרכז למוסיקה קונצרטים וכיתות אמן ופסטיבל גדוש אירועים במאי.

השנה יתפרסו אירועי פתיחת העונה על פני שני אולמות: קונצרט אחד יעלה בבית העם בכפר בלום ואילו השני, בכיכובה של זמרת הסופרן אירה ברטמן, יעלה בגן התעשייה בנצרת. בנוסף לקונצרט יקיימו הפסנתרנית שייאן וואנג והחלילן יוסי ארנהיים כיתות אמן.

הסדרה "בעיקר מוצרט בגליל" בעריכתה ובניהולה של המנצחת עדה פלג, מצמרת המנצחים הישראלים, מציעה לקהל הגלילי ולקהל מרחבי הארץ חווייה מוסיקלית ברמה הגבוהה ביותר באולמות ובאתרים שונים בגליל. בשנים האחרונות מופיעה בקונצרטים תזמורת "בעיקר מוצרט בגליל" בניהולה וניצוחה של עדה פלג, שמורכבת מנגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית. כמו כן מתארחים בסדרה מיטב הסולנים מהארץ והעולם ומוגשים לקהל קונצרטים כליים, קוליים, מיטב היצירות הליטורגיות הגדולות של כל הזמנים, קונצרטים קאמריים ואפשרות לשמוע כיתות אמן עם הסולנים.

התכנית:

קונצרט מס' 1

עדה פלג, מנצחת; תזמורת "בעיקר מוצרט בגליל"; שייאן וואנג, פסנתר

מוצרט – דיוורטימנטו ק136; קונצ'רטו לפסנתר ולתזמורת בדו מג'ור, ק. 415
צ'ייקובסקי – מזכרת מפירנצה

יום ה' 10.10.2013 בשעה 20:00 – בית העם, כפר בלום (19:15 – קפה ומאפה)

קונצרט מס' 2

עדה פלג, מנצחת; תזמורת "בעיקר מוצרט בגליל"; יוסי ארנהיים, חליל; אירה ברטמן, סופרן.

מוצרט – רביעיית חליל ברה מג'ור, ק. 285; אריה לסופרן Et Incarnatus Est , ק. 285; צ'ייקובסקי – סרנדה למיתרים, אופוס 48

מוצ"ש 12.10.2013 בשעה 20:00 – נצרת, גן התעשייה (מול הר הקפיצה). בשעה 19:15 – קפה ומאפה.

צילום: שלמה אבידן

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "בעיקר מוצרט בגליל" תארח את שייאן וואנג Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "בעיקר מוצרט בגליל" תארח את שייאן וואנג Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top