כרטיסים לתערוכת ואן גוך בגני התערוכה

יום רביעי, 30 בינואר 2013
תערוכה מיוחדת ליצירותיו של ואן גוך תתקיים במהלך חודש פברואר 2013 בגני התערוכה בת"א ובה למעלה מ-3000 יצירותיו של ואן גוך אשר יוצגו בטכנולגיה חדשנית. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מעל ל- 300 אלף איש בעולם כבר צפו בתערוכת Van Gogh Alive תערוכה ייחודית מאוסטרליה המציגה סימפוניה מלאת חיים של אור, צבע וקול, משולבים ומוגברים ויוצרת "חוויה רבת חושים בלתי נשכחת".

  • לרכישת כרטיסים לתערוכת ואן גוך באמצעות האינטרנט בקנייה מהירה ומאובטחת, לחצו כאן

יצירות המופת של ואן גוך מתעוררות לחיים והמבקר בתערוכה מאמץ את התחושה כאילו נכנס לתוך הציורים שלו: חוויה חינוכית אשר בו בזמן מכשפת ומבדרת. 2,000 מיצירותיו המפורסמות ביותר של ואן גוך הותאמו לקנה מידה עצום כדי ליצור תוצאה קלאסית רבת עוצמה, ויצרו תצוגה מרגשת, אשר מוקרנת על מסכי ענק באיכות HD; קירות, עמודים, תקרות ואפילו את הרצפה.

תצוגה זו גורמת למבקר לשקוע בצבעים החיים ובפרטים העשירים המהווים את הסגנון הייחודי של ואן גוך. תצלומים וסרטוני וידאו עם יצירותיו של ואן גוך מוצגים זה לצד זה כדי להדגים את מקורות ההשראה שלו. ילדים ומבוגרים כאחד, מתהלכים ברחבי הגלריות, חוקרים פינות וגומחות, צופים ביצירות האומנות מזוויות חדשות ומגלים פרספקטיבות שמשתנות כל הזמן.

ותרו על התפיסה המסורתית של ביקורים במוזאון, סלקו את המחשבה של הליכה על קצות האצבעות לאורך גלריות אמנות דוממות כדי לבחון יצירות מופת ממרחק, שנו את הדרך בה אתם מתקשרים עם תוכן, עוררו את החושים שלכם, וקראו תיגר על התפיסה שלכם לגבי מה "תערוכה" יכולה להיות.

שעות פעילות:
א' עד ה' - 9-20
ו' - 9-17
שבת - 9-20

כרטיסים לתערוכת ואן גוך בגני התערוכה

תערוכת ואן גוך תתקיים בין התאריכים 3 בפברואר ועד ה-31 במרץ 2013. מחיר כרטיסים לתערוכה הוא 99 ש"ח לאדם. את הכרטיסים ניתן להזמין באתר הבא.

הנחות ומבצעים: 

אתר לאומי קארד מציע ללקוחותיו כרטיס נוסף במתנה, כלומר 1+1.

ידיעות אחרונות מציעים למנוייה כרטיס ב-62 ש״ח .

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן

  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. באמת נשמע מדהים... כל הכבוד על היוזמה....

    השבמחק

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת ואן גוך בגני התערוכה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 2 בפברואר 2013 בשעה 14:53

באמת נשמע מדהים... כל הכבוד על היוזמה....

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לתערוכת ואן גוך בגני התערוכה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top