הדוד ואניה - תיאטרון מוסובייט

יום רביעי, 19 בדצמבר 2012
הבמאי אנדריי קונצ'לובסקי המוכר לרוב בסרטיו המוצלחים "סיביריאדה", "רכבת אל החופש" ועוד, מגיע לישראל עם שתי הפקות של תיאטרון מוסובייט - "הדוד ואניה" ו-"שלוש אחיות" של אנטון צ'כוב. כל הפרטים על ההצגות ורכישת כרטיסים, בכתבה הבאה.

אנדריי קונצ'לובסקי אחד הבמאים הרוסיים המצליחים ביותר בעולם מגיע לישראל עם התיאטרון האקדמי מוסובייט. התיאטרון החוגג בימים אלו 90 שנה ואשר הצמיח את טובי השחקנים הרוסיים בתיאטרון ובקולנוע, מציג את ההצגה "הדוד ואניה" של צ'כוב שמסיירת בהצלחה באירופה ובצפון אמריקה מזה שנתיים.

למידע על ההצגה שלוש אחיות של תיאטרון מוסובייט, לחצו כאן.

תיאטרון מוסובייט חוגג בימים אלו 90 שנה. ברפרטואר שלו 25 הצגות קלאסיות וחדשות, צוות השחקנים ידוע כיצירתי ומתוכו צמחו טובי השחקנים הרוסיים בתיאטרון ובקולנוע. התיאטרון אהוב מאוד בישראל. הפקה זו הופיעה בת"א לפני כשנתיים בהצלחה מרובה, ועתה היא חוזרת עם כתוביות בעברית.

הבמאי עטור הפרסים אנדריי קונצ'לובסקי מוכר בישראל מאז שנות השמונים, כבמאי סרט המופת "סיביריאדה" וכן סדרה של סרטים מצליחים מבית גולן-גלובוס "רכבת אל החופש", "מאהביה של מרי", "אנשים מבוישים" ו"טנגו וקאש". אחד מהבמאים הרוסיים הבולטים בהוליווד, ביחד עם אחיו הבמאי ניקיטה מיכאלקוב ("עיניים שחורות, "שמש בוגדנית").

כרטיסים לדוד ואניה של תיאטרון מוסובייט

ההצגה הדוד ואניה תציג בין התאריכים 13 עד ה-17 בינואר בתיאטרון גשר בתל אביב, תיאטרון ירושלים ובמשכן לאומנויות הבמה באשדוד. מחיר הכרטיסים נעים בין 149 ל-329 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים להצגה זאת גם באינטרנט באמצעות האתר הבא.

ההופעה בשפה הרוסית עם תרגום לשפה העברית. משך ההופעה: משך: 3 שעות, כולל הפסקה.





  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הדוד ואניה - תיאטרון מוסובייט Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הדוד ואניה - תיאטרון מוסובייט Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top