ערי מדבר אחרות - כרטיסים בהנחה

יום שבת, 15 בדצמבר 2012
תיאטרון הבימה יוצא בהצגה חדשה " ערי מדבר אחרות" בכיכובם של גילה אלמגור, עידן אלתרמן ועודד תאומי. פרטים נוספים על ההצגה החדשה וגם כרטיסים מוזלים, בכתבה הבאה.

ההצגה "ערי מדבר אחות" מציגה את האב – שחקן קולנוע לשעבר, רפובליקני שמרן ותומך בכל המלחמות של אמריקה – ידיד קרוב של רונלד רייגן, שאף מינה אותו לתפקיד שגריר. האם – תסריטאית לשעבר, שוויתרה על הקריירה שלה כדי לתמוך בפעילותו הפוליטית של בעלה. יהודיה. גם היא רפובליקנית אדוקה.

כיום, בערוב ימיהם, הם מתגוררים באחת מערי המדבר של קליפורניה. בנם, מפיק תכנית ריאליטי בטלוויזיה, ובתם, שעברה בשנים האחרונות התמוטטות עצבים, סיימה זה עתה את ספרה החדש, שעומד להתפרסם בקרוב. רק עכשיו, בערב חג המולד, בביקור הראשון שלה בבית מאז ההתמוטטות, היא מגלה למשפחתה במה עוסק הספר החדש שלה: זהו ספר זיכרונות על ילדותה במשפחה, ובעיקר על הצל שרובץ על המשפחה כבר למעלה מעשרים שנה: הנרי, הבן שהתאבד, שהיה מעורב בפעילות טרוריסטית, בפיגוע קטלני.

במהלך החג הזה קמים לתחייה כל השדים שמבעתים את המשפחה, ומתפתח מאבק איתנים של כולם בכולם, על ערכים, על נאמנות, על אהבה, על החיים ועל המוות.

ערי מדבר אחרות - כרטיסים 

ההצגה תרוץ במהלך החודשים ינואר פברואר 2013 בתיאטרון הבימה כאשר מחיר כרטיס יהיה 200 ש"ח. באתר הבא מציעים כרטיסים מוזלים בהנחה ב-105 ש"ח בלבד לאחד המופעים.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ערי מדבר אחרות - כרטיסים בהנחה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ערי מדבר אחרות - כרטיסים בהנחה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top