כרטיסים מוזלים לאיש חסיד היה

יום שלישי, 11 בדצמבר 2012
אחרי לא פחות מארבעים וחמש שנה, תיאטרון הבימה מחדש את ההצגה איש חסיד היה. ללא ספק הלהיט הבא בתיאטרון. רוצים לקנות כבר מעכשיו כרטיסים מוזלים? בכתבה הבאה.

ארבעים וחמש שנים אחרי ההפקה המיתולוגית הראשונה של המחזה שהטביע חותם המורגש עד היום בתרבות ובחברה בישראל, חוזרת שוב ההפקה "איש חסיד היה", פרי עטו של דן אלמגור, לבמה – והפעם בהפקה משותפת של תיאטרון חיפה ותיאטרון "הבימה".

לחצו כאן לראיון עם בימאי ההצגה איציק ויינגרטן לאתר כרטיסים ברשת.

ההצגה החדשה, בבימוייו של איציק ויינגרט ובניהולו המוסיקלי של אורי וידסלבסקי ובביצוע 8 זמרים ושחקנים- תהיה חדשה ומאתגרת, חיה ובועטת, בת זמננו עם הסיפורים, המשלים, השירים והפזמונים המסורתיים, שניתנים בכל דור לפירוש חדש, רלוונטי ואקטואלי. סיפורים וניגונים חסידיים שמקורם בעיירות היהודיות של מזרח אירופה. מהשירים והסיפורים עלו מצוקותיו הקיומיות של היהודי הפשוט.

בין שירי ההצגה שהתפרסמו היו "אברמל המלמד", "מכתב לרבי", "זמר ליין", ועוד. ההצגה הועלתה לראשונה ב-1968, ונחשבה להצלחה ומשכה קהל צעיר ומבוגר, חילונים ודתיים בארץ ובעולם.

כרטיסים מוזלים לאיש חסיד היה

ההצגה תרוץ במהלך חודש אפריל בתיאטרון הבימה כאשר מחיר כרטיס הוא 85 ש"ח. באתר הזה ניתן לקנות כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים מוזלים לאיש חסיד היה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

רינה אמר/ה... 16 בדצמבר 2012 בשעה 9:25

נשמי הצגה מעניינת במיוחד

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים מוזלים לאיש חסיד היה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top