תערוכה חדשה - "מהילד שלך לא יצא שום דבר"

יום חמישי, 22 בנובמבר 2012
תערוכה חדשה במרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית בחולון של האמן מאיר טאטי - "מהילד שלך לא יצא שום דבר".

בתערוכה המתפרסת על פני קומה שלמה במשכן החדש של הדיגטלית, ששימש בעבר כבי"ס, יוצגו עבודות מפעילותו ונוכחתו של טאטי כאמן פעיל בפרוייקט הדיגטלית בשכונת ג'סי כהן בשנים האחרונות. חלק מהעבודות הן שיחזור של עבודות ישנות וחלקן עבודות חדשות בהם עבודות וידאו, צילום, גרפיטי, רישומי קיר ועוד.

"מהילד שלך לא יצא שום דבר" זה המשפט המוכר שנאמר לאימו של טאטי על ידי מורתו בחטיבת הביניים. מוצף  מזכרונותיו כילד בצריפים האחרונים של המעברה של חולון ומשכונת עמידר, המקבילה ה-"בת-ימית" לשכונת ג'סי כהן, טאטי בוחן את הפרטים הקטנים הנקרים בדרכו, כאשר הוא נאחז בדרכים צדדיות ובסיפורים אישיים, מתחקה אחריהם כאספן השכונה ונע בין המרחב הפרטי לציבורי.

עבודותיו של טאטי עוסקות בנושאים חברתיים- פוליטיים טעונים תוך שימוש בשפה חזותית בין- תחומית ששואבת השראה מתרבות הפופ, עולם הקומיקס, עולם הקולנוע, המחשבים והאינטרנט. הן משלבות מיצג, מיצב ווידיאו ויוצרות עולם אשר משקף את היחסים בין המציאות החברתית- פוליטית לבין אופני התיווך האפשריים של מציאות זו באמצעות מדיה עכשווית.

כרונולוגיית המסע בשכונה שלובה בכרונולוגיית ההתבגרות האישית, וכך במשך שנתיים מלווים את טאטי מגוון שותפים החל מילדי השכונה, דרך חברי הקן המקומי של תנועת השומר הצעיר וכלה באמנים מקומיים. הוא מתחקה אחריהם ויחד איתם מבצע שלל פעולות ברחבי השכונה.

פרוייקט ה אח גדול קטן", בו טאטי מפזר "עיניים", קופסה המכילה מוניטור קטן, רמקול, מצלמה ומיקרופון. הפרויקט מנסה לאפשר יחסים הדדיים. על המסכים מוקרנים תכנים שונים: פעולות של טאטי, עבודות של אמנים אחרים הפעילים בשכונה, ראיונות עם תושבים או חומרים שצולמו על ידן. המצלמות בתוך הקופסאות מצלמות  ומשדרות באופן רציף, הנגישות למבט דרכן שייכת לכל התושבים.

התערוכה "מהילד שלך לא יצא שום דבר" של האמן מאיר טאטי תוצג בתאריכים 17.11.12-26.1.13 במשכן החדש של המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית בשכונת ג'סי כהן.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכה חדשה - "מהילד שלך לא יצא שום דבר" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכה חדשה - "מהילד שלך לא יצא שום דבר" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top