שלישיית עתר - סיפור פשוט במופע קלאסי

יום רביעי, 21 בנובמבר 2012
הסיפור "סיפור פשוט" המשלב מוסיקה קלאסית ועכשווית עם קריינות ומשחק מגיע בכסות חדשה כמופע מוזיקה-תאטרון בגרסה חדשנית ומקורית של שלישיית עתר.

'סיפור פשוט' נחשב לאחד מהקלאסיקות של הספרות העברית. כעת הוא מתעורר לחיים כמופע, המוגש על ידי השחקן בני הנדל וההרכב הקאמרי שלישיית עתר. המופע מפגיש באופן יצירתי ומפתיע בין אומנויות הבמה השונות ומותיר על הצופים חוויה רבת רושם, תרבותית ומיוחדת.

המוזיקה במופע, משמשת לעתים כתפאורה ולעתים מספרת חלק מהסיפור. היצירות שנבחרו בסיפור פשוט כוללות רפרטואר קאמרי-קלאסי, מוסיקה יהודית וישראלית עכשווית וקטעי אימפרוביזציה משותפים לשחקן ולנגנים.

עפר שלי, מפיק ומעבד שלישיית עתר:"במופע 'סיפור פשוט' נבצע את מיטב היצירות של מלחינים הגדולים אשר נבחרו והותאמו בקפידה לצלילי הרומן האהוב. המופע מאפשר לחוות מחדש את הרומן אשר רובנו נתקלנו בו בבית הספר, בגרסה בימתית בלתי שגרתית ומהנה.

במהלך עיבוד הסיפור למופע גיליתי מחדש את הרבדים העמוקים שלו, אשר מקבלים עוצמה נוספת בשילובם עם ביצוע חי של מוזיקה. השילוב של מוסיקה עם קריינות מעבירה ומדגישה את העושר של הסיפור והרוח האנושית, היוצרים יחד הנאה תרבותית צרופה"

מופע מוזיקה–תאטרון מקורי לקריין והרכב קאמרי על פי סיפורו של ש"י עגנון למוזיקה מאת שוברט, דבוג'אק, שוסטקוביץ', ליגטי ואחרים

מבצעים: בני הנדל, עפר שלי, טניה בלצר, מרינה כץ
עיבוד המוזיקה והפקה: עפר שלי, עיבוד הסיפור: מיכל אקדמן

תאריכים:

מוצ"ש 12.01.2013
שעה: 20:00
מיקום: באולם הקונצרטים של קונסרבטוריון, קריית טבעון
מחיר כרטיס 60-50 ₪
כרטיסים בטל: 052-4410586

מוצ"ש 26.01.2013
שעה 20:30
מיקום: אולם המופעים של נווה שכטר, נווה צדק, תל-אביב
כרטיסים – 60-80 שח בטל: 03-5170358
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שלישיית עתר - סיפור פשוט במופע קלאסי Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שלישיית עתר - סיפור פשוט במופע קלאסי Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top