הארדוול בישראל באפריל 2018 - כל הפרטים!

יום רביעי, 7 בפברואר 2018

הדי ג'יי המצליח הארדוול (Hardwell) שכבר הופיע רבות בעבר, חוזר לישראל להופעה גדולה וחגיגית שתתקיים הפעם בלייב פארק בראשון לציון בחודש אפריל 2018. כמה יעלו לכם הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הארדוול - אחד הדיג'יים המפורסמים ביותר בעולם, יגיע אלינו בקרוב להופעת ענק בלייב פארק בראשון לציון בחודש אפריל 2018. גם המפיק ההולנדי Kill The Buzz וההרכבים הישראלים Warriors ו Riot, ייקחו חלק בהופעה כאן.

לרכישת כרטיסים להופעה של הארדוול בישראל באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

הארדוול יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות אירופאי חדש ל-2018 שבו יופיע גם בפסטיבלים גדולים באירופה ובראשם פסטיבל טומורולנד המיתולוגי בבלגיה (שם הוא יחזור להופיע לאחר הפסקה בת שנתיים), פסטיבל "Dreambech" בספרד, "Airbeat One" בגרמניה ו-"Ultra Europe" בקרואטיה.

הארדוול הוא ללא ספק אחד הכוכבים הגדולים של תעשיית המוסיקה האלקטרונית. בן 30 בלבד, הצליח לכבוש כל יעד אפשרי בתחום ולהתברג בצמרת הדיג'יים המובילים בעולם. למרות כניסתם של תקליטנים חדשים רבים וטובים לתחום, הארדוול מצליח להישאר רלוונטי ומעניין ורק אשתקד, דורג במקום ה-4 בעולם לפי המגזין הנחשב "DJ Mag".

מעבר להופעות המצליחות שלו, הארדוול מחזיק גם בתוכנית רדיו מצליחה שנקראת "Hardwell on Air" המשודרת גם אצלנו ברדיו תל אביב וזוכה למיליוני האזנות מדי חודש. בחודש ינואר 2018 האחרון, שיחרר הארדוול אלבום EP חדש - "Hardwell & friends 3" ובו הוא מציג שיתופי פעולה עם Timmy Trumpet, Jewelz & Sparks, Quintino, Sick Individuals, Dr Phunk ו-Jantine.

זאת תהיה הפעם המי יודע כמה שהארדוול יופיע בישראל שבה נמצא קהל מעריצים גדול ונאמן מאוד לתקליטן ההולנדי המצליח, והפעם הם יוכלו לראות אותו כאן בהופעתו הגדולה ביותר עד כה בלייב פארק בראשון לציון.

הארדוול בישראל 2018 - כרטיסים

ההופעה של הארדוול בישראל תתקיים ב-6 באפריל 2018 בלייב פארק בראשון לציון. הכרטיסים להופעה יחולקו לכרטיסי דשא ב-215 ש"ח ו-270 ש"ח לכרטיסי גולדן רינג. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הארדוול בישראל באפריל 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הארדוול בישראל באפריל 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top