האופרה הנזל וגרטל בירושלים - פברואר 2018

יום ראשון, 28 בינואר 2018

האופרה "הנזל וגרטל" מאת המלחין אנגלברט הומפרדינק, תעלה במהלך חודש פברואר 2018, הפקה מלאה על ידי האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בשיתוף האופרה הירושלמית בבית שמואל בבימויו של ארי טפרברג ובניצוחו של עומר אריאלי. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

האופרה "הנזל וגרטל" בירושלים - פברואר 2018
האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בשיתוף האופרה הירושלמית תעלה ב-20 וב-21 בפברואר 2018 בבית שמואל בירושלים את האופרה של המלחין הגרמני אנגלברט הומפרדינק (המלחין. לא הזמר) בבימויו של ארי טפרברג ובניצוחו של עומר אריאלי, יחד עם התזמורת הסימפונית אשדוד.

האופרה עלתה לראשונה בויימאר, גרמניה ב-1893, בניצוחו של המלחין ריכרד שטראוס. את הטקסט (ה"ליברית") לאופרה "הנזל וגרטל" חיברה אדלהייד וטה לכבוד ילדיה, לרגל הצגת חג המולד שערכו בבית. היא ביקשה מאחיה, המלחין הנודע אנגלברט הומפרדינק, שילחין כמה מהשירים אשר בהמשך יהפכו לאופרה שתישמע על הבמה.

ההפקה שתציג 2 הופעות בירושלים, תציג עיבוד עכשווי לאופרה מלאת הקסם שלא מפסיקה לרגש הורים וילדים בכל העולם. האופרה תושר בגרמנית עם כתוביות בעברית וישתתפו בה הסולנים מהמחלקה הווקאלית באקדמיה: אסתר אלאייב קופל, דליה בספרוזבני, אלינור גרינברג, איפיגניה וורבס, שירה כהן, רינתיה נסים, איילת קגן, מרווה קורן, נעמה שולמן ורשל שיפרין וסולנים מהאופרה הירושלמית: גבריאלה ריביס, נתנאל זלבסקי ושי טרי.

כרטיסים לאופרה "הנזל וגרטל" - פברואר 2018

האופרה הנזל וגרטל תועלה ב-20 וב-21 בפברואר 2018 בבית שמואל שבירושלים. מחיר הכרטיסים נע בין 40 ל-100 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


צילום: יונתן דרור

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרה הנזל וגרטל בירושלים - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרה הנזל וגרטל בירושלים - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top