לונדון גראמר בישראל במאי 2018 - כל הפרטים!

יום שני, 29 בינואר 2018

להקת האינדי הבריטית לונדון גראמר (London Grammar) תגיע לישראל להופעה אחת באמפי קיסריה בחודש מאי הקרוב במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש. כמה יעלו הכרטיסים והיכן תקנו? בכתבה הבאה.

לצד כוכבי ענק שיגיעו אלינו בקרוב כמו רינגו סטאר וכנראה גם אנריקה איגלסיאס, קיץ 2018 מסתמן גם כחגיגה לחובבי המוסיקה האינדית והפחות מוכרת. היום אנו מתבשרים על הגעתה של להקת הדרים פופ והאינדי "לונדון גראמר" הבריטית שתופיע כאן לראשונה בחודש מאי 2018 הקרוב באמפי קיסריה.

ההרכב שכולל את השלישייה Hannah Reid, Dan Rothman ו-Dominic 'Dot' Major, אחראי ללהיטים "Wasting my Young Years" ו-"Strong" שזכו להצלחה רבה והוא יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומו השני והחדש "Truth Is a Beautiful Thing" ובמסגרתו הם יופיעו גם בגרמניה, בלגיה, צ'כיה ורומניה.

להקת לונדון גראמר התחילה את דרכה ב-2010 בהופעות קטנות בלונדון וכשהם מקליטים מוסיקה במחסן של ההורים. ההצלחה הגדולה הגיעה ב-2013 כאשר אלבום הבכורה שלהם "If You Wait", זכה להצלחה עצומה ברחבי העולם ונמכר במעל 2 מיליון עותקים. זאת, בעיקר בזכות שני הלהיטים הגדולים של האלבום - "Wasting my Young Years" ו-"Strong".

הקול המיוחד של סולנית הלהקה האנה רייד יחד עם סגנון ההרכב המשלב סגנונות כמו אמביינט ומוסיקה אלקטרונית, העניק ללהקה לא מעט פרסים ומועמדויות וגם הערכה רבה בקרב המבקרים ובקרב הקהל הרחב ברחבי העולם. בינואר 2017 הוציאה הלהקה את אלבומה השני שכולל את השירים "Big Picture" או "Oh Woman Oh Man" ועוד שזכו גם הם להצלחה פנומנלית ולמיליוני השמעות ברשת.

כמה יעלו הכרטיסים להופעה של לונדון גרמר בישראל ואיפה רוכשים?

ההופעה של לונדון גרמר בישראל תתקיים ב-29 במאי 2018 באמפי קיסריה. מחירי הכרטיסים יעמדו על 289 לכרטיס ביציע העליון, 329 ש"ח לכרטיס ביציע התחתון, 479 ש"ח לכרטיס בפודיום ו-569 ש"ח לכרטיס באורקסטרה. מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: לונדון גראמר בישראל במאי 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: לונדון גראמר בישראל במאי 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top