קורט וויל בישראל - אוגוסט 2014

יום שישי, 6 ביוני 2014
קורט וויל בישראל - אוגוסט 2014
המוזיקאי המצליח קורט וויל יגיע לישראל בחודש אוגוסט 2014 ויופיע יחד עם להקתו במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס: 174 ש"ח במכירה מוקדמת.

קורט וויל (Kurt Vile), אחד המוזיקאים המוערכים ביותר בסצנת מוזיקת האינדי בעולם, יגיע לישראל להופעה חד פעמית יחד עם להקתו "The Violators" במועדון הבארבי שתיערך בחודש אוגוסט 2014.

וויל, שמוכר לרוב בזכות השתתפותו בהרכב האינדי רוק "The War on Drugs", נחשב כיום לאחד המוזיקאים המצליחים ביותר בתחום הפולק והאינדי רוק ובשנים האחרונות מתרכז בקריירת הסולו שלו בה הספיק להוציא 5 אלבומי סטודיו כאשר האחרון יצא ב-2013 בשם "Wakin on a Pretty Daze".

סגנונו של וויל נע על הגבול שבין קאנטרי, אמריקנה ודרים פופ פסיכדלי המשולבת יחד עם סצנת הסינגר-סונגרייטרים העכשווית. בהופעה בישראל יופיע וויל יחד עם להקתו שמלווה אותו בשנים האחרונות הנקראת "The Violators" וכוללת את הנגנים ג'ס טרבוויץ', וינס נודו ורוב לאקס.

כרטיסים להופעה של קורט וויל בישראל

קורט וויל יופיע במועדון הבארבי בת"א ב-12 באוגוסט בשעה 21:00 בערב. הכרטיסים להופעה נמכרים כעת במכירה מוקדמת ומחירם עומד על 174 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש ולהזמין באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קורט וויל בישראל - אוגוסט 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קורט וויל בישראל - אוגוסט 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top