הדג נחש ואינפקטד מאשרום בהופעה משותפת וחד פעמית

יום חמישי, 27 בפברואר 2014
הדג נחש ואינפקטד מאשרום בהופעה משותפת
הלהקות הדג נחש ואינפקטד מאשרום חוגגות 18 שנות פעילות ויציגו הופעה מיוחדת בביתן 1 בגני התערוכה בחודש מרץ 2014. כמה עולים כרטיסים ומי יהיו האורחים?

להקת הדג נחש ולהקת אינפקטד מאשרום (Infected Mashroom) חוגגות כל אחת 18 שנות פעילות מוסיקלית ומציגים הופעה משותפת וחגיגית יחד עם אורחים רבים בהאנגר 11 בתל אביב בחודש מרץ הקרוב.

המופע בנוי מהופעת סולו של כל להקה בנפרד כאשר בסוף הערב יחברו שתי הלהקות ביחד וינגנו את הישרים של שתי הלהקות. לכבוד ההופעה, אינפקטד מאשרום תציג רמיקס לשיר של הדג נחש "זמן להתעורר" וגם הדג נחש צפויים להציג גרסה משלהם לאחד מהשירים של אינפקטד מאשרום.

בנוסף, הלהקות עובדות על שיר חדש משותף שאותו יציגו בהופעה וצפוי גם לצאת בקרוב בסינגל. כמו כן, במהלך ההופעה יתארחו גם האמנים יוסי פיין, קרולינה, קותימאן ולהקת התקווה 6.

כרטיסים להופעה של הדג נחש ואינפקטד מאשרום - מרץ 2014

ההופעה של הדג נחש ואינפקטד מאשרום תתקיים במועדון ביתן 1 בגני התערוכה בת"א ב-27 במרץ 2014 בשעה 22:00 (פתיחת דלתות בשעה 21:00). מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ל-239 ש"ח (VIP). את הכרטיסים ניתן לקנות באתר זאפה בעמוד הבא.

הסינגל החדש של אינפקטד מאשרום והדג נחש:

 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הדג נחש ואינפקטד מאשרום בהופעה משותפת וחד פעמית Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הדג נחש ואינפקטד מאשרום בהופעה משותפת וחד פעמית Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top