7 פסנתרי כנף, במה אחת אוגוסט 2022 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות

יום שבת, 15 בינואר 2022

כל הפרטים על המופע "7 פסנתרי כנף, במה אחת" עם גיל שוחט, רמי קלינשטיין, שלמה גרוניך ועוד, שיתקיים בהיכל התרבות תל אביב בחודש אוגוסט 2022 כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הופעות והנחות.

ברוכים הבאים לעמוד של המופע "7 פסנתרי כנף, במה אחת" שיתקיים בפברואר 2022 בהיכל התרבות ת"א עם גיל שוחט ואורחים נוספים כמו שלמה גרוניך, רמי קלינשטיין, דניאלה לוגסי ולהקת שלוה - כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים והמידע על המופע כולל מידע על לוח ההצגות המלא והמעודכן, הנחות ורכישת כרטיסים מוזלים. 

7 פסנתרי כנף במה אחת - רכישת כרטיסים, מחירים והנחות

מחיר הכרטיסים: החל מ-191 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באתר הבא.

7 פסנתרי כנף במה אחת לוח הופעות 2022

חיפהמרכז רפפורט - אולם האודיטוריום חיפה
123 כרטיסים
191 - 291 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב
129 כרטיסים
185 - 245 
רכישת כרטיסים

אודות המופע 

לאחר ההצלחה חסרת התקדים של מופעי 7פסנתרי כנף, במה אחת. לרבות קיסריה, פארק תמנע לונדון והיכל התרבות תל אביב! חוזר המופע לעונה נוספת עם פסנתרנים בינלאומיים המנגנים בוירטואוזית עוצרת נשימה. 

גיל שוחט מביא לקהל הישראלי מופע חדש, רענן ומעורר השתאות. לפסנתרנים מצטרפים מיטב הזמרים ברפרטואר מגוון לביצועים ושילובים יוצאי דופן. 

לראשונה תתארח להקת שלווה, להקה אשר ריגשה מליוני מאזינים וצופים ברחבי העולם, להקה שהיא סיפור אנושי מעורר השתאות המחובר לאיכות מוזיקאלית מרשימה. 

שלווה מצטרפת לאמני המופע: הזמר והיוצר רמי קלינשטיין, עם שירים חדשים, הזמר והיוצר שלמה גרוניך, עם יצירות חדשות, פסנתרן הגאז הבינלאומי ליאוניד פטשקה, עם סולואים מסמרי שיער, ושורת פסנתרים קלאסים בעלי מוניטין בינלאומי.  

משתתפים: להקת שלווה, רמי קלינשטיין, שלמה גרוניך, דניאלה לוגסי, לאוניד פטשקה, ויקטור סטניסלבסקי, ליאור פארי, מיכאל זרצקל, יהונתן פרלמן ואנדי פלדבאו. 


  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: 7 פסנתרי כנף, במה אחת אוגוסט 2022 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: 7 פסנתרי כנף, במה אחת אוגוסט 2022 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top