1984 הבימה - כרטיסים ב-91 ש"ח בלבד!

יום שישי, 21 בדצמבר 2018
1984 הבימה - כרטיסים ב-91 ש"ח בלבד!
תיאטרון הבימה ממשיך להריץ את ההצגה 1984 המעולה והמשובחת המבוססת על ספר הידוע של ג'ורג' אורוול שמצליח להישאר רלוונטי גם בימינו אנו. במספר מצומצם של הצגות, ישנם כרטיסים מוזלים במחיר של 91 ש"ח במקום 220 ש"ח. כל הפרטים, בהמשך.

ההצגה 1984 בהבימה היא בהשתתפות אלכס קרול, גיל פרנק, אושרת אינגדשט, שחר רז, נדיר אלדד, אורי הוכמן, דוית גביש, בן יוסיפוביץ'. את ההצגה ביים עירד רובינשטיין על פי עיבוד חדש ועכשווי של רוברט אייק ודנקן מקמילן.

כרטיסים מוזלים להצגה 1984 בתיאטרון הבימה

מחיר הכרטיסים להצגה בקופות הבימה עומד על 220 ש"ח אך באמצעות האתר הבא, תוכלו למצוא מספר מצומצם של כרטיסים ב-91 ש"ח בלבד.

להלן לוח ההופעות של 1984 הבימה:

תל אביב-יפותיאטרון הבימה - אולם הבימרתף ע''ש ברטונוב 11 כרטיסים
91 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם הבימרתף ע''ש ברטונוב 28 כרטיסים
91 
רכישת כרטיסים


ב-8 ביוני 1949, פרסם ג'ורג' אורוול את הרומן המכונן שלו, שעוסק בחברה עתידנית השבויה במבטו הבוחן בכל רגע של "האח הגדול". החזון הספרותי של 1984 היה עולם השרוי במלחמה בלתי פוסקת, מעקב ממשלתי צמוד בכל מקום ובכל עת ושטיפת מוח מתמדת של האוכלוסיה.

בעידן של "פוסט אמת", של הרהורים וערעורים על דמוקרטיה, של סיסמאות כאלטרנטיבה לעובדות, הדליפות מוויקיליקס והגילויים של אדוארד סנואודן, היצירה "1984", הפכה לרלוונטית מתמיד ומעוררת השראה. לאחרונה הודיעה חברת אמזון כי בעקבות "אפקט טראמפ" הפך הספר למוביל ברשימת רבי המכר של אמזון.

עלילת ההצגה מתארת את העולם הזה - מערכת ובראשה האח הגדול שרואה את הכל ואין שום דבר שנסתר ממנו. בן אדם בשם ווינסטון רק בורג קטן של המערכת אך אין לו כח לחיות לפי החוקים של העולם הזה. הוא מוכן לנצח במאבק עם המכונה שהרסה את החופש הפנימי של בן אדם. אבל באיזה כלי נשק ווינסטון יבחר? מה מחכה לו בדרך הלא קלה לחלום?





רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: 1984 הבימה - כרטיסים ב-91 ש"ח בלבד! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: 1984 הבימה - כרטיסים ב-91 ש"ח בלבד! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top