בלט היפיפיה הנרדמת בישראל 2019 - איפה מזמינים כרטיסים?

יום חמישי, 8 בנובמבר 2018

הבלט היפיפיה הנרדמת יבוצע לראשונה בישראל ע"י תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בסבב הופעות מיוחד לכבוד חגיגות 50 שנות יצירה של ויאצ'סלב גורדייב, מייסד ומנהל התיאטרון. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה אפשר להזמין?

בלט היפהייפה הנרדמת בישראל 2019 - איפה מזמינים כרטיסים?
תיאטרון בלט הלאומי של רוסיה יגיע לכאן עם הפקה גרנדיוזית בהשתתפות 120 אמנים על הבמה בליווי התזמורת הסימפונית חיפה ויבצעו כאן את הבלט המפורסם של מריוס פטיפה והמלחין הנודע צ'ייקבוסקי הבלט היפיפיה הנרדמת.

לוח ההופעות של היפיפיה הנרדמת בישראל 2019

אשקלוןהיכל התרבות 

רכישת כרטיסים
נתניההיכל התרבות העירוני - האודיטוריום 

רכישת כרטיסים
ראשון לציוןהיכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות 

רכישת כרטיסים
קרית מוצקיןהיכל התיאטרון 

רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהמשכן לאמנויות הבמה 

רכישת כרטיסים


היפיפיה הנדרמת בישראל - כרטיסים והנחות

מחיר הכרטיסים לבלט היפיפיה הנרדמת מתחיל ב-205 ש"ח לכרטיסים מוזלים ועולה בהתאם למיקום הישיבה באולם. את הכרטיסים ניתן לקנות באתר הבא.

מוסיקה מאת פ. א. צ'ייקובסקי 
כוריאוגרפיה: מ. פטיפה  
עריכה: ו. גורדייב
בליווי התזמורת הסימפונית חיפה 

"היפיפיה הנרדמת" היא ללא כל ספק אחת מהפנינות הבולטות בבלט הקלאסי העולמי. הבימוי מרובה דמויות על הבמה של גורדייב שמציג כוריאוגרפיה מורכבת ביותר, הופכים את ההפקה הזאת לאתגר של ממש כשלא כל תיאטרון ולא כל כוריאוגרף מעיזים לגשת אליה.

ויאצ'סלב גורדייב העז והצליח בגדול! "היפיפיה הנרדמת" בגרסת גורדייב נראית נהדר! בשנת 2000 הוא זכה בפרס של איחוד המפיקים האירופיים על "ההפקה הכי גרנדיוזית של השנה".

זוהי צפויה להיות הפקה מרהיבה המשלבת בין המוסיקה הנצחית של פטר צ'ייקובסקי, הכוריאוגרפיה הוירטואוזית של מריוס פטיפה, בעריכה ובבימוי המקורי של אגדת הבלט הרוסי, ויאצ'סלב גורדייב.

התפאורה והתלבושות המפוארות שנעשו ע"י אמנים מוכשרים ממוסקבה. זאת בהחלט בהפקה עם כל המרכיבים של גולת הכותרת התיאטראלית לעונה הקרובה! הופעות של תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה הן תמיד חגיגה לאוהדי הג'אנר, זאת הזדמנות מעולה לצלול לעולמו הקסום של הבלט הקלאסי העולמי. הבלט הזה מתאים גם לצופים צעירים. היכרות ראשונה עם עולם המחול הקלאסי כדאי להתחיל עם הדוגמאות הטובות ביותר. בלט "היפיפיה הנרדמת" בביצוע רקדני התיאטרון מתאים גם למטרה זו.

רשימת הסולנים שישתתפו בבלט היפיפיה הנרדמת בישראל


ההופעות של התיאטרון בישראל יכלול את השתתפות רקדני ההרכב המקורי, הראשון כולל סולנים מובילים, זוכי פרסים רבים בתחרויות בלט בינלאומיות: אנה שצ'רבקובה, פרימה בלרינה, זוכת פרס "רוח המחול" בקטגוריה "הכוכבת"; דימיטרי קוטרמין, סולן פרמייר; סבטלנה אוסטוז'נינובה, סולנית מובילה; יוליה זביאגינה, פרימה בלרינה; סיורי פוקודה, סולנית מובילה; מסטיסלב ארפייב, סולן מוביל; אוקסנה גסניקובה, סולנית מובילה ורבים אחרים.
 

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט היפיפיה הנרדמת בישראל 2019 - איפה מזמינים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט היפיפיה הנרדמת בישראל 2019 - איפה מזמינים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top