מייקל ג'קסון בישראל - כל הפרטים על ההופעה של חורף 2019!

יום שבת, 3 בנובמבר 2018
 מייקל ג'קסון בישראל - כל הפרטים על ההופעה של חורף 2019!
מייקל ג'קסון (Michael Jackson) חוזר לחיים ומגיע לישראל. טוב לא באמת. אבל מדובר בדבר הכי קרוב למייקל ג'קסון בישראל. הכירו את המופע I am the king - מופע מחווה למייקל ג'קסון בביצועם של צוות מוכשר של מוסיקאים ורקדנים מברודווי ולאס וגאס, שמביאים את האגדה ששמה מייקל ג'קסון ויצרו מופע אנרגטי, תוסס ומרהיב עם מוסיקה חיה.

לרכישת כרטיסים למופע של מייקל ג'קסון בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

במופע מבוצעים הלהיטים הגדולים, הנצחיים והעל זמניים של מייקל ג'קסון ובהם: “Bad” ,”Billie Jean”, “Thriller”, “Man in the Mirror”, “Human Nature” ועוד רבים אחרים. מי שמגלם את מייקל ג'קסון הוא מייקל פירסטון, אשר ב-20 שנים האחרונות מקדיש את כל פועלו לנושא. הוא הופיע עד כה בפני מיליוני אנשים ובפני למעלה מחצי מיליון איש במופע זה.

בקרב האוהדים והמבקרים הרבים של מייקל ג'קסון, פירסטון נחשב ליורשו האולטימטיבי הן במראה ובקול, והן בביצועים האותנטיים של הריקודים והכוראוגרפיה שכה מזוהה עם מלך הפופ הנצחי וזכה לחיקויים, עוד בעודו בחיים, בקרב רבים. היכולת שלו לבצע, ללא פלייבק, על הבמה מול הקהל, את מייקל ג'קסון תוך כדי ביצוע ריקודים אינטנסיביים, הפך אותו לאומן מפורסם והמבוקש ביותר בכל רחבי ארה"ב עם מופע המחווה שבחודש פברואר 2019 הקרוב יגיע גם לישראל להופעות ברחבי הארץ.

המופע יגיע לערים נס ציונה, תל אביב, כרמיאל, רחובות, כפר סבא, ראשון לציון, ירושלים, הרצליה, כפר בלום, חולון, קריית מוצקין, פתח תקווה, מעלה אדומים, נתניה, באר שבע, אשדוד,  קיבוץ יפעת, איירפוט סיטי וחיפה.

ניתן לרכוש כרטיסים למופע של מייקל ג'קסון בישראל באמצעות האתר הבא כאשר מחירי הכרטיסים מתחילים ב-175 ש"ח.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מייקל ג'קסון בישראל - כל הפרטים על ההופעה של חורף 2019! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מייקל ג'קסון בישראל - כל הפרטים על ההופעה של חורף 2019! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top