יש רופא באולם הבימה - כרטיסים ולוח הצגות 2019

יום שני, 26 בנובמבר 2018

ההצגה יש רופא באולם בכיכובם של רמי הויברגר ויעקב כהן, תעלה בתיאטרון הבימה במהלך עונת 2019 באולם רובינא שבתיאטרון. זוהי הפקה משותפת של תיאטרון הבימה ותיאטרון חיפה. איך תרכשו כרטיסים ב-96 ש"ח בלבד?

יש רופא באולם הבימה - כרטיסים ולוח הצגות 2019

לרכישת כרטיסים מוזלים ב-96 ש"ח להצגה יש רופא באולם של תיאטרון הבימה, לחצו כאן

מדובר בקומדיית טעויות שכתב המחזאי הבריטי ריי קוני והיא תבויים בגרסה הישראלית ע"י משה נאור, מנהלה האומנותי של תיאטרון חיפה. יחד עם הויברגר וכהן, ישתתפו בהצגה גם השחקנים והשחקניות לירית בלבן, עידו ברטל, בן יוסיפוביץ, אורנה רוטברג, אוסנת פישמן, יואב בר-לב, יוסף אבו ורדה, אלברט אילוז ורבקה בכר.

עלילת ההצגה יש רופא באולם מספרת על מנתח מוביל בבית החולים היוקרתי ביותר בלונדון המתארגן לנאום חייו בפני שורה של רופאים מהמובילים בעולם. לפתע מגיחה פילגש מסתורית וקצת מוטרפת מן העבר הרחוק עם סוד קטן - גדול שמערער הכל. הד''ר לא מהסס להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת להסתיר את סודו והתוצאה היא קומדיה מוטרפת מגלגלת מצחוק.

קוני הוא כותב הקומדיות האנגליות המבריק והבולט ביותר בדורנו. אמן בתחום הפארסה והקומדיה. משך זמן ההצגה הוא כשעה ו-50 דקות. 

יש רופא באולם - כרטיסים ולוח הצגות 2019

ההצגה יש רופא באולם תרוץ בתיאטרון הבימה במהלך 2019. מחירי הכרטיסים להצגה נמכרים ב-96 ש"ח בלבד בכמות מוגבלת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של ההצגה יש רופא באולם:

תל אביב-יפותיאטרון הבימה - אולם רובינא 27 כרטיסים
96 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 54 כרטיסים
96 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: יש רופא באולם הבימה - כרטיסים ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: יש רופא באולם הבימה - כרטיסים ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top