כרטיסים להופעה של אינגוי מלמסטין בישראל - ספטמבר 2018

יום ראשון, 8 ביולי 2018

הגיטריסט השבדי הנחשב לאחד המפורסמים ביותר בעולם אינגוי מלמסטין (Yngwie Malmsteen) יגיע לישראל בחודש ספטמבר 2018 הקרוב ויציג כאן במועדון רדינג 3 בתל אביב הופעה עם הרכבו וגם כיתת אמן. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הגיטריסט אינגוי מלמסטין בישראל - ספטמבר 2018
בשורה משמחת ביותר לגיטריסטים בישראל: אינגוי מלמסטין (Yngwie Malmsteen), אחד הגיטריסטים הידועים ביותר בעולם, הנחשב לאגדת גיטרה מהלכת, יגיע לישראל בקרוב לכיתת אמן ולהופעה עם הרכבו בהופעה חשמלית מלאה שיתקיימו יום לאחר יום בחודש ספטמבר 2018 ברידינג 3 בתל אביב. הכרטיסים לכיתת האמן ולהופעה יימכרו בנפרד אך ישנו גם כרטיס משולב מוזל (פרטים, בהמשך הכתבה).

לרכישת כרטיסים להופעה של מלמסטין בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מלמסטין נחשב לאחד מנגני הגיטרה החשמלית החשובים בהיסטוריה של המוסיקה, הוא החל את הקריירה המוסיקלית בשנת 1982 עם להקת Steeler, ונחשב לדמות החשובה ביותר בז'אנר הנגינה הניאו-קלאסית בגיטרה, וממשיך דרכם של ראשוני הז'אנר ריצ'י בלקמור מדיפ פרפל, אדי ואן הילן, ואולי ג'ון רות' מהסקורפיונז.

בשנת 1984 הוציא מאלמסטין את אלבום הסולו הראשון שלו - Rising Force, אלבום שנחשב עד היום לאחד מאלבומי הגיטרה החשובים ביותר שיצאו. בשנת 1988 הוציא את האלבום Odysey, שהפך גם להצלחה מסחרית גדולה והכיל המנוני רוק כגון Rising Force ו Heaven Tonight. בשנת 2004 השתתף מאלמסטין בסיבוב ההופעות 3G לצד שני ענקי הגיטרה סטיב ואי וג'ו סטריאני, ובשנת 2009 נבחר ע"י מגזין Time כאחד מ 10 נגני הגיטרה החשמלים הגדולים בכל הזמנים, לצד ענקים כמו אריק קלפטון, ג'ימי פייג' וג'ימי הנדריקס.

רכישת כרטיסים להופעה של אינגוי מלמסטין בישראל

ההופעה של מלמסטין בישראל תתקיים ב-12 בספטמבר במועדון רדינג 3 בתל אביב. יום לפני ההופעה, ב-11 בספטמבר, יציג מלמסטין גם כיתת אמן עבור מעריציו הישראלים הרבים. מכירת הכרטיסים שכבר נפתחה, מציעה כרטיסים נפרדים להופעה ולכיתת האמן.

מחיר הכרטיס עבור המופע יעמוד על 329 ש"ח ואילו המחיר עבור כיתת האמן יעמוד על 229 ש"ח. הפקת המופע מציעה גם כרטיס משולב מוזל לכיתת האמן ולהופעה ביחד ב-539 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים להופעה של אינגוי מלמסטין בישראל - ספטמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים להופעה של אינגוי מלמסטין בישראל - ספטמבר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top