ההצגה אותלו עם עמוס תמם - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

יום שלישי, 3 ביולי 2018

המחזה אותלו המפורסם של שייקספיר מקבל גרסה חדשה ומוצלחת במיוחד בעיבוד מחודש של תיאטרון הקאמרי שיעלה החודש בכיכובו של עמוס תמם. איך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים להצגה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

ההצגה אותלו עם עמוס תמם - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות
תיאטרון הקאמרי מעלה החודש עיבוד חדש למחזה המפורסם של שייקספיר - "אותלו" בכיכובם של עמוס תמם, רמי ברוך, אביגיל הררי, אנדריאה שוורץ ואחרים, ויציג הצגות רבות לאורך החודשים הקרובים. מכירת הכרטיסים נפתחה אף היא וישנם גם כרטיסים מוזלים (פרטים, בהמשך הכתבה).

בפרימיירה שעלתה השבוע לעיתונאים ולמבקרים, זכתה ההצגה לשבחים רבים בקרב המבקרים ובמיוחד משחקם של שניים מהכוכבים - עמוס תמם המגלם את אותלו ורמי ברוך המשחק את יאגו.
מדובר בעיבוד חדש למחזה המפורסם של שייקספיר שכבר עבר לא מעט תרגומים ועיבודים בישראל במהלך השנים. הפעם הקאמרי נעזר במתרגם המנוסה אלי ביז'אווי שהצליח על פי המבקרים לפשט את הטקסט המורכב בהצלחה, ובבימוי של הבמאי עירד רובינשטיין שבחר להביא פרשנות חדשה ומרעננת למחזה הידוע.

עוד משתתפים בעיבוד החדש בקאמרי השחקנים נדב אסולין, שלומי ברטונוב, ירדן ברכה, שגיא הלפרין, יגאל וקס, טל וייס ושרה פון שוורצה. על המוסיקה למחזה, שזכתה בשבחים רבים בקרב המבקרים, אחראי רועי ירקוני ועל התפאורה ותלבושות שקטפה מחמאות רבות אף היא, אחראית פולינה אדמוב.

אותלו - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות

ההצגה אותלו תעלה בקאמרי החל מיום שלישי ה-17 ביולי 2018 ותציג הצגות רבות במהלך חודש יולי ואוגוסט. מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות הקאמרי עומד על 220 ש"ח אך באתר הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה (בכמות מוגבלת) לכמה תאריכים ספציפיים ב-91 ש"ח בלבד.

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 2 24 כרטיסים
91 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 36 כרטיסים
91 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ההצגה אותלו עם עמוס תמם - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ההצגה אותלו עם עמוס תמם - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top