להקת המחול של ווין מקרקגור בישראל 2018 - כרטיסים מוזלים!

יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

להקת המחול של הכוריאוגרף הבריטי המוערך ווין מקרקגור (Wayne McGregor), תגיע לישראל ל-2 הופעות בחודש נובמבר 2018 הקרוב עם המופע עטור הפרסים "Entity" שכבש את המבקרים ברחבי העולם. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

עוד מופע מחול מעניין יגיע לישראל בשנה הקרובה במסגרת עונת המחול החדשה של האופרה הישראלית. הפעם, זהו הכוריאוגרף הידוע ווין מקרגור שיחזור לישראל עם להקת המחול שלו ויציג את יצירתו הידועה "Entity" שכבר הספיקה לקצור שבחים רבים ברחבי העולם ולזכות בפרסים חשובים והייתה גם ליצירת המחול המלאה הראשונה שהוצעה להורדה בשירות האייטיונס של אפל.

לרכישת כרטיסים להופעה של להקת המחול ווין מקרגור בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן.

עוד מופעי מחול מומלצים שינחתו בישראל בקרוב:
מקרגור בן ה-47, הוא אחד הכוריאוגרפים המצליחים והידועים בבריטניה בתחום המחול המודרני העכשווי. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודותיו המשלבות תנועה, קולנוע וויז'ואל ארט. הוא מחזיק בתארים רבים מטעם מוסדות חשובים בבריטניה ונוהג לערוך מחקרים בנושא של בינה מלאכותית ותנועה.

המופע "Entity" של מקרגור מציג את חיבורו למדע ולאומנות ועלה במקביל לפרוייקט מחקר בינלאומי שנערך אודות הכוריאוגרפיה ובינה מלאכותית. זהו מופע מודרני המלווה במוסיקה עכשווית מקורית שנכתבה ע"י המלחין ג'ובי טלבוט מלהקת "The Divine Comedy" והמוסיקאי ג'ון הופקינס מלהקת קולדפליי ומאסיב אטאק.

המופע, שאורכו כ-80 דקות ומשלב בין אורות, טכנולוגיה וקולנוע, כבר הספיק לרוץ מעל בימות רבות ברחבי העולם וזכה להצלחה רבה ולביקורות מעולות מצד המבקרים. ב-2009 זכה המופע לכמה פרסים חשובים בבריטניה מטעם מוסדות חשובים במפעל. מקרגור כבר הופיע מספר פעמים בישראל והספיק להציג כאן בעבר כמה יצירות ידועות שלו כגון "נמזיס" או "רנדום - הטרילוגיה".

ווין מקרגור בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

להקת המחול של ווין מקרגור תופיע בישראל ב-29 וב-30 בנובמבר 2018. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-160 ש"ח בקופות האופרה הישראלית אך באמצעות האתר הבא תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים החל מ-126 ש"ח בלבד.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת המחול של ווין מקרקגור בישראל 2018 - כרטיסים מוזלים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת המחול של ווין מקרקגור בישראל 2018 - כרטיסים מוזלים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top