המחזמר שגעון המוסיקה בקאמרי 2019 - כרטיסים והנחות

יום שישי, 18 בינואר 2019

המחזמר שגעון המוסיקה המפורסם יגיע לישראל בהפקה מושקעת חדשה שתעלה במסגרת העונה החדשה של תיאטרון הקאמרי 2019. דנה פרידר מככבת וגלעד קמחי אחראי על הבימוי. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תמצאו הנחות? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המחזמר שגעון המוסיקה בקאמרי 2019 - כרטיסים והנחות
במסגרת העונה החדשה של תיאטרון הקאמרי ל-2019, יציג התיאטרון גרסה ישראלית מושקעת למחזמר המצליח והידוע "שגעון המוסיקה" המבוסס על הסרט המצליח בכיכובו של ג'ון טרבולטה ועם המוסיקה הנפלאה של הבי ג'יז. פסקול הסרט ובראשו הלהיט "Stayin' Alive" של הבי ג'יז הוא אחד הידועים והמצליחים בכל הזמנים.

לרכישת כרטיסים מוזלים למחזמר שיגעון המוסיקה בקאמרי באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

במחזמר החדש והנוצץ של הקאמרי תככב דנה פרידר לצד רשימה ארוכה של משתתפים הכוללת את גל פופולר, קרולינה, אלי דנקנר, אסף הרץ, שני שאולי, אלה רוזנצוויג, נוי הלפרין, גילן שחף, אלון סנדלר, ערן מור, עמית רייס, דויד בילנקה, טל וייס, סנדרה שונוולד, הראל ליסמן, יפעת כהן, יעל דובר, סהר שוורצברג, הגר אנגל, יובל קלו ורוני עובדיה.

רקדנים: דניאל סטפן, נעה דגן, אדיר בובליל, ערן לחמן, מתן בן שימול, גל טופולנסקי, רותם יהודה ולירון כהן.

שגעון המוסיקה 2019 - כרטיסים ולוח הופעות

מופע הבכורה של המחזמר שגעון המסיקה בקאמרי יתקיים בחודש דצמבר 2018 ולאחר מכן יימשכו ההופעות לאורך שנת 2019. מחירי הכרטיסים למופעים בקופות התיאטרון יעמדו על 350 ש"ח לכרטיס רגיל. אך גולשי אתר "כרטיסים ברשת" יכולים לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-155 ש"ח באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של שגעון המוזיקה כולל הפנייה לרכישת כרטיסים בהנחה החל מ-155 ש"ח בלבד:

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 1 
130 כרטיסים
155 - 181 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 
43 כרטיסים
155 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 
41 כרטיסים
155 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 
275 כרטיסים
181 
רכישת כרטיסים
קרית מוצקיןהיכל התיאטרון 
1 כרטיסים
165 
רכישת כרטיסים
היכל התיאטרון 
20 כרטיסים
165 
רכישת כרטיסים
היכל התיאטרון 
12 כרטיסים
165 
רכישת כרטיסים
היכל התיאטרון 
14 כרטיסים
165 
רכישת כרטיסים


שגעון המוסיקה - הפך את מוסיקת הדיסקו למיינסטרים

המחזמר שגעון המוסיקה (Saturday Night Fever) הוא אחד ממחזות הזמר הידועים והמצליחים ביותר בכל הזמנים. הוא מבוסס על הסרט שובר הקופות הנושא באותו שם וזכור בעיקר בזכות להיטי הענק של להקת הבי ג'יז (Bee Gees) ובעיקר בזכות הלהיט "Stayin' Alive" שהפך לאחד השירים המצליחים ביותר בהיסטוריה. בסרט, שיצא ב-1977, מככב ג'ון טרבולטה שהפך בזכות הסרט לכוכב על (בעקבותיו השתתף בסרט הידוע "גריז"). הסרט המצליח עזר גם להפוך את מוסיקת הדיסקו למיינסטרים והפך את הבי ג'יז לאחד הלהקות המצליחות בכל הזמנים.
המחזמר עלה לראשונה לבמות ב-1988 בווסט אנד בלונדון כשאת התפקיד הראשי של טוני מנרו מגלם השחקן האוסטרלי אדם גרסייה. המחזמר זכה להצלחה רבה והמשיך לרוץ בווסט אנד עד ל-1999. בסוף אותה שנה, זכה המחזמר לעיבוד נוסף, הפעם בברודווי שבניו יורק כשאת התפקיד הראשי מבצע השחקן האמריקאי ג'יימס קרפינלו. הגרסה האמריקאית רצה 501 פעמים ונסגרה בסוף שנת 2000.

מאז זכה המחזמר לעיבודים רבים במדינות רבות ברחבי העולם ובשפות רבות ומגוונות ועתה, יעשה המחזמר גם עלייה לישראל ויציג עיבוד מושקע ישראלי חדש בקאמרי בבימויו של גלעד קמחי. אגב, גרסה לונדונית חדשה של שגעון המוסיקה צפויה להגיע לתיאטרון ווימבלדון עלתה לאחרונה.

עלילת המחזמר שגעון המוסיקה

עלילת המחזה מספרת על בחור צעיר בשם טוני מנרו הנחשב למלך רחבת הריקודים בברוקלין. בכל סוף שבוע יוצאים מנרו וחבריו יחד עם בנות הזוג שלהם לאולמות הדיסקוטקים וכך מתעלמים מבעיות היומיום והשיגרה בעבודה ובחיים.

בין הלהיטים הגדולים של הבי ג'יז שיצאו מפסקול הסרט, ראוי לציין את "Stayin' Alive" שכבר הוזכר בכתבה, את "How Deep is Your Love" שזכה לגרסאות קאברים רבות או את "Night Fever". המחזמר שירוץ בקאמרי במהלך 2019, יציג כמובן את כל להיטי הביג'ייז בביצועם של משתתפי המחזמר.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר שגעון המוסיקה בקאמרי 2019 - כרטיסים והנחות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר שגעון המוסיקה בקאמרי 2019 - כרטיסים והנחות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top