גבעת חלפון ההצגה הבימה - כרטיסים ולוח הצגות ל-2019

יום רביעי, 6 בפברואר 2019

תיאטרון הבימה יציג גרסת הצגה לסרט המצליח "גבעת חלפון אינה עונה" בעיבודו של דניאל לפין. ההצגה תרוץ באולם רובינא בתיאטרון במהלך 2019. מכירת הכרטיסים נפתחה. כך תקנו כרטיסים.

גבעת חלפון ההצגה בהבימה - כרטיסים ולוח הצגות ל-2019
תיאטרון הבימה מעלה את ההצגה החדשה "גבעת חלפון אינה עונה" שתרוץ בתיאטרון במהלך החודשים הקרובים. מדובר בגרסת הצגה לסרט הקאלט והמצליח של אסי דיין "גבעת חלפון אינה עונה" שלראשונה יקבל גם עיבוד בימתי. על העיבוד להצגה יהיה אחראי הכותב והיוצר דניאל לפין שידוע בין היתר בזכות כתיבת הסדרה "החיים זה לא הכל".

לפין כבר היה אחראי ללא מעט עיבודים למחזות והיה אחראי לעיבוד של הסרט "השוטר אזולאי", "להציל את איש המערות" ועוד. לפין גם כתב כמה מחזות מקוריים כגון "כולם היו בני חוץ מנעמי או חופי שווייצריה" (יחד עם יוני להב) או את "אני יודה ואחותו של הרמטכ"ל" (יחד עם מיכאל גורביץ').

כרטיסים להצגה גבעת חלפון אינה עונה הבימה

ההצגה תרוץ באולם רובינא במהלך החודשים הקרובים ב-2019. מחיר הכרטיסים עומד על 255 ש"ח. להלן לוח ההצגות של ההצגה:

תל אביב-יפותיאטרון הבימה - אולם רובינא 55 כרטיסים
255 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 70 כרטיסים
255 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה - אולם רובינא 89 כרטיסים
255 
רכישת כרטיסים

רשימת השחקנים

אלו הם רשימת המשתתפים בהצגה: קובי מאור, משה אשכנזי, שלומי קוריאט, טל מוסרי, רוי מילר, טוביה צפיר, ניצה שאול, סנדרה שדה, יעל עמית, רוני דלומי, עדנה בליליוס, יעל לבנטל, שיפי אלוני, נדיר אלדד, ניל משען, ניר זליחובסקי, אמנון וולף, יואב דונט, אורי הוכמן, שפי מרציאנו, יובל שלומוביץ, שמוליק כהן, עמוס בוארון, טל קלאי ודניאל חסין.

גבעת חלפון - אחד הסרטים המצליחים בכל הזמנים

הסרט "גבעת חלפון אינה עונה" שכתב אסי דיין ז"ל, נחשב לאחד הסרטים הישראלים המצליחים ביותר בכל הזמנים והפך לסרט פולחן ולקלאסיקה בקרב כל אזרח ישראלי כמעט. בסרט מככבים שלישיית הגששים הידועה ושחקנים נוספים כמו טוביה צפיר, אושיק לוי וניצה שאול.

אחד הקטעים הידועים ביותר בסרט
הסרט מציג באופן סאטירי ופארודי את התקופה שלאחר מלחמת יום הכיפורים ומציג באופן אבסורדי את שירות המילואים של צה"ל. הסרט הצליח בצורה בלתי נתפסת בישראל ויצר תרבות שלמה בפני עצמו כשישראלים רבים מסוגלים לדקלם את כולו בעל פה. ב-2008 ניסה דיין ליצור תסריט לסרט המשך לגבעת חלפון אך בעקבות מותו של ישראל פוליאקוב, ביטל את הכתיבה.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: גבעת חלפון ההצגה הבימה - כרטיסים ולוח הצגות ל-2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: גבעת חלפון ההצגה הבימה - כרטיסים ולוח הצגות ל-2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top