פלייקון 2018 - כל הפרטים

יום רביעי, 2 במאי 2018

פסטיבל פלייקון (PlayCon) המציג את כוכבי הרשת הגדולים של ישראל והפנינג גדול לנוער, יתקיים גם הקיץ בגני התערוכה בתל אביב בחודש אוגוסט 2018. מי יהיה הפעם וכמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה.

פלייקון 2018 - כל הפרטים
גם השנה בקיץ 2018, יתקיים לו פסטיבל פלייקון (PlayCon) בגני התערוכה ויציג את כל כוכבי הרשת הגדולים והמובילים בישראל לצד מתחמים, פעילויות והפנינג גדול הפונה לכלל הנוער בישראל.

בין עשרות כוכבי הרשת שישתתפו השנה בפסטיבל ניתן למנות את אשקלי וסקמן בקשי, גיא tv, אנה זק, לאון ויואב, נועה פילטר, שחר סויקיס, טופ גיפ, שירז שוקרון ועוד רבים.

הפסטיבל יציג מגוון פעילויות ומתחמים שונים כגון מפגשי מעריצים עם כוכבי הרשת, טקס כוכבי הרשת, במת שאלות תשובות, מתחם סליים, במת פורטנייט, במת מיוזיקלי, במת ביוטי ואופנה וגם הופעות של אנה זק, בן וטיי ואחרים.

פלייקון 2018 - כרטיסים

פסטיבל פלייקון 2018 יתקיים בין התאריכים 31 ביולי ועד ה-2 באוגוסט 2018 במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב. הכרטיסים נמכרים בשני מסלולים - מסלול "קהילה" ב-114 ש"ח ומסלול "יוצרים" ב-159 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פלייקון 2018 - כל הפרטים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פלייקון 2018 - כל הפרטים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top