די אנטוורד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום שני, 23 באפריל 2018

כשנתיים בלבד מאז הופעתם האחרונה כאן, להקת הרייב ראפ די אנטוורד (Die Antwoord) מגיעה להופעה בישראל בחודש אוגוסט 2018 הקרוב ותופיע כאן בלייב פארק בראשון לציון. מכירת הכרטיסים המוקדמת נפתחה הבוקר. כמה יעלו הכרטיסים?

די אנטוורד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?
תמונה: FromSandToGlass מאתר פליקר (CC)
שוב הם כאן: הצמד המוסיקלי המצליח מדרום אפריקה "די אנטוורד" הידוע בזכות הופעותיו הפרובוקטיביות והמטורללות, חוזר לישראל בקיץ 2018 הקרוב ויופיע כאן בלייב פארק בראשון לציון. יחד איתם תגיע גם הראפרית הדרום אפריקאית מונצ'יילד סאנלי שתפתח את המופע. מכירת הכרטיסים נפתחה והכרטיסים נמכרים נכון לעכשיו במחיר מוזל במכירה מוקדמת.

ההרכב די אנטוורד מורכב מהראפר נינג'ה (שם הבמה של וטקין טיודור ג'ונס) והזמרת יולנדי ייסר (שם הבמה של אנרי דו טויט) והם נחשבים לאחד ההרכבים הבולטים והמצליחים ביותר בז'אנר מוסיקת הרייב ראפ. ההרכב הוקם בשנת 2009 והוציא את אלבומו הראשון "$O$" שהכיל את השירים "Evil Boy" ואת "Enter The Ninja" שזכה להצלחה עצומה בעולם וברחבי הרשת עם מיליוני השמעות באינטרנט.
לאחר האלבום הראשון, הוציאו השניים עוד כמה אלבומים באמצעות חברת הקלטות עצמאית שזכו להצלחה רבה גם כן עם קטעים כמו "Fatty Boom Boom" "Rich Bitch" ועוד. ההרכב ידוע בעיקר בזכות הקליפים המטורפים וההזויים של השירים שזוכים להתפשטות ויראלית עצומה ברשת.

ההופעות של די אנטוורד ידועות כמופעי קרקס מהפנטים עם אווירה עתידנית ועיצוב מוקפד. השניים יגיעו לישראל במסגרת סיבוב הופעות חדש שלהם המשיק לטענתם את אלבומם האחרון "The Book Of Zef" שצפוי לצאת בקרוב. ביקורם הקודם בישראל היה ב-2016 והשניים הגיעו לכאן למרות לחצים רבים שהופעלו עליהם מארגונים פוליטיים שונים.

די אנטוורד בישראל 2018 - כרטיסים

ההופעה של Dee Antwoord בישראל תתקיים ב-2 באוגוסט 2018 בלייב פארק בראשון לציון. מחיר הכרטיסים עומד כעת במכירה מוקדמת על 249 ש"ח. לאחר מכן יעלו מחירי הכרטיסים ל-294 ש"ח. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: די אנטוורד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: די אנטוורד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top