מה עושים עם הילדים בפסח 2018? קבלו את הרשימה המלאה!

יום ראשון, 4 במרץ 2018

הגדה של פסטיבל, תערוכת דרדסים, יצא משליטה 2, וואי פארק, בול פארק ועוד. מחפשים פעילות לפסח לילדים? אתר "כרטיסים ברשת" אסף עבורכם את מיטב האירועים והפעילויות לילדים ברחבי הארץ לחול המועד פסח 2018 הקרוב. שימו לב: הכתבה מתעדכנת. 

מה עושים עם הילדים בפסח 2018? קבלו את הרשימה המלאה!
כמדי שנה, אתר "כרטיסים ברשת" אוסף עבורכם את האירועים, הצגות, פעילויות והמופעים השונים שמוצעים לילדים ולמשפחה בחול המועד פסח. אז מה מצפה לכם השנה? איפה? וכמה יעלו הכרטיסים? כל זה ועוד בכתבה שלפניכם.

הדוד אריה הבימה - פסח 2018

תיאטרון הבימה מביא את ספר הילדים המפורסם "הרפתקאות הדוד אריה" לבמה ובעזרת עיבודו המיוחד לבמה של כותב סדרת הספרים המצליחה, ינץ לוי ובבימויו של רועי שגב, הוא יעלה את ההצגה "הרפתקאות הדוד אריה והמכשפה חמתותה", המבוססת על סיפורי הדוד אריה ויציג מספר גדול של הופעות באולם רובינא שבתיאטרון, במהלך החודשים הקרובים.

בהצגה החדשה יככב טל מוסרי בתפקיד הדוד אריה ויחד איתו ישתתפו השחקנים דניאל סבג, נתי רביץ, נדיר אלדד, מתן שביט, הילה סורג'ון, אורי הוכמן, פיני קידרון, רוני סתיו, עמית זיתון, אוראל איזקיל ודניאל חסין. על הבימוי אחראי כאמור רועי שגב ועל הלחנים והשירים אחראי דידי שחר.

מתי זה יקרה ואיפה: ההצגה החדשה "הרפתקאות הדוד אריה והמכשפה חמתותה" תרוץ באולם רובינא בתיאטרון הבימה במהלך חול המועד פסח 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים להצגה עומד על 150 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.



וואי פארק בהיכל ארנה בירושלים - פסח 2018

אטרקציית המתנפחים של וואי פארק (WiPark) עולה לירושלים לבוד חול המועד פסח 2018 ותתקיים בהיכל ארנה בירושלים במהלך כל חול המועד.

האירוע השנה יכלול מגוון מתנפחים ומתקני אקסטרים שונים ומגוונים המתאימים לילדים יחד עם מתחם ג’ימבורי לפעוטות. כמו כן, יתקיים במתחם גם מתחם מציאות מדומה ומופע ילדים שיציג בכל שעה עגולה.

מתי זה יקרה ואיפה: בין התאריכים 27 במרץ ועד ה-4 באפריל 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחירי הכרטיסים עומדים על 71 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



עולם הילדים בחיפה - פסח 2018

מרכז הקונגרסים בחיפה יהפוך ליום אחד במהלך חול המועד פסח 2018 לאירוע הפנינג אחד גדול שיציג מגוון פעילויות ומתקנים לילדים ובנוסף יציג 3 מופעים באותו היום של שלושה מכוכבי הילדים המובילים - רוי בוי, מולי וצומי והדוד חיים.

מתי זה יקרה ואיפה: האירוע יתקיים ב-4 באפריל 2018 במרכז הקונגרסים בחיפה.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחירי הכרטיסים עומדים על 71 ש”ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



הגדה של פסטיבל עם יובל המבולבל וקופיקו (חול המועד פסח 2018)

יובל המבולבל יצטרף לכוכב הילדים "קופיקו" ויחד הם ישיקו מופע חד פעמי ומושקע לחול המועד פסח 2018 במסגרת פסטיבל חדש שיתקיים בפארק הירקון שיכלול גם רקדני קפוארה ופארק אטרקציות. המופע יימשך כשעה ובמהלכו ייקחו חלק גם רקדני קפוארה ובראשם המאסטר של הקפוארה של הילדים "קוגומלו".

לאחר המופע, יוכלו הילדים ליהנות מפארק אטרקציות שיכללו מתנפחים, פעילויות, עמדות צילום, פינות יצירה וכו'. הגיל המומלץ למופע הוא 2-9.

מתי זה יקרה ואיפה: המופע החדש של יובל המבולבל וקופיקו "הגדה של פסטיבל" יתקיים בפארק אמפי וואהל שבגני יהושע בתל אביב בחוה"מ פסח בין התאריכים 1-4 באפריל 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים הוא 95 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



קרקס מוסקבה על הבמה - פסח 2018

חובבי הקרקס יוכלו ליהנות במהלך חול המועד פסח ממופע קרקס מוסקבה על הבמה המציג גיגלינג, חד אופן, נערת גומי, דיאבולו, ליצנים על גלגליות, הולה הופ, ליצנים ועוד. 

מתי זה יקרה ואיפה: הקרקס ירוץ בערים רבות ברחבי הארץ במהלך חול המועד פסח.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים מתחיל ב-79 ש"ח וישנה גם הנחה ללקוחות הוט. מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



פסטיבל תל אביב להצגות הילדים בפסח 2018

פסטיבל ת"א להצגות ילדים ה- 2 מגיע לתיאטרון הפארק בפארק הירקון בחול המועד פסח הקרוב ויציג הצגות ילדים לצד פעילויות נוספות כגון מתנפחים, בועות סבון ענקיות, פינות יצירה ופינת קפה להורים.

מתי זה יקרה ואיפה: בין התאריכים 31 במרץ ועד ה-7 באפריל 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 59 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים למופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



תערוכת הדרדסים בבאר שבע - פסח 2018

מתחם הפורום בבאר שבע (סמוך לישפרו פלאנט) יציג בחול המועד פסח 2018 הקרוב את תערוכת כפר הדרדסים שתהפוך את תוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "הדרדסים", לחוויה מוחשית ותציג תחת כיפת השמיים מגוון אטרקציות מעולמם האהוב של הדרדסים ומחזמר מקורי המגיע הישר מחו"ל בתרגום לעברית.

תערוכת כפר הדרדסים, שתשתרע על פני כ-1200 מ"ר, תציג תפאורה צבעונית, מלאה בצמחיה, בתי פטריות, פרחים, עצים, גשרים ובארות. הילדים יוכלו לטייל בשבילי הכפר, בין הבתים, לשאוב מים מהבאר, ולטפס על הפטריות.

התערוכה תכלול גם את המחזמר המקורי של הדרדסים המחזיק בזיכיון הרשמי של המותג, בתרגום לעברית ויציג 4 פעמים ביום במהלך התערוכה.
 
מתי זה יקרה ואיפה: התערוכה תתקיים בין התאריכים 24 במרץ ועד ה-7 באפריל 2018 במתחם הפורום (סמוך לישפרו פלאנט) בבאר שבע.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 85 ש"ח ומכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



פסטיבל אבירים בסגנון ימי הביניים בגליל - פסח 2018

אם אתם מחפשים אירוע עם יותר אווירה לילדים בחול המועד פסח הקרוב, כדאי לבדוק את פסטיבל האבירים המיוחד שיתקיים במשך שלושה ימים סמוך למבצר מונפור בצפון הארץ.

הפסטיבל יציג תחרויות בין אבירים במקצעים שונים, סייף הסטורי, לחימה קבוצתית, מחנה מסעות אוטנטי, סדנאות של מלאכות יד וריקודים מדיאבלי, מטווחי ירי מחץ וקשת, רובה קשת, חנית, קלע, זריקת סכינים, שוק ימי הביניים ועוד.

מתי זה יקרה ואיפה: הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 5 עד ה-7 באפריל 2018 בחוות מונפורטויטו בפארק גורן.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 66 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



מיומנה וקרן פלס - פסח 2018

להקת המחול מיומנה ממשיכה את ההצלחה משנה שעברה ותציג את מופע הילדים החדש שלה יחד עפ קרן פלס גם בחול המועד פסח הקרוב.

המופע החדש יציג בעזרת סנפירים, פחים ופחיות, סיטואציות קומיות ומוזיקליות שמתקשרות בצורה בלתי אמצעית עם קהל הילדים ויציג קטעים מוסיקליים, תיאטרליים והומוריסטים. יחד עם חברי הלהקה, תתארח במופע גם הזמרת קרן פלס שתשיר את שיריה בעיבודים מיוחדים שנוצרו במיוחד למופע זה.

מתי זה יקרה ואיפה: המופע ירוץ במהלך חול המועד פסח 2018 בקריית מוצקין ובקיבוץ כנרת.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים להצגה מתחיל ב-96 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



פסטיבל גיימינג בגני התערוכה בפסח 2018

פסטיבל גיימינג גדול ומושקע שייקרא “Gamerz”, יתקיים בחול המועד פסח 2018 בגני התערוכה בתל אביב. האירוע יתקיים במהלך חמישה ימים מלאים בין התאריכים 1-5 באפריל 2018 ויציג מגוון רחב של משחקי קונסולה, PC וסלולר שונים כולל התנסות בציוד חדש שעדיין לא יצא לשוק.

מתי זה יקרה ואיפה: הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 1 עד ה-5 באפריל 2018 בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: הכרטיסים יחולקו לסבב בוקר ולסבב צהריים ויימכרו ב-99 ש”ח. מכירת הכרטיסים לפסטיבל מתבצעת באמצעות האתר הבא.




בול פארק - פסח 2018

קבוצת זאפה ומותג הילדים סופרגול, יציגו יחד בחול המועד פסח 2018 את האירוע “בול פארק” (Ball Park) – הפנינג של כדורגל וספורט גדול ומשקע, שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-2 וב-3 באפריל 2018.

מתי זה יקרה ואיפה: האירוע “בול פארק” יתקיים בחול המועד פסח ב-2 וב-3 באפריל 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 85 ש”ח לילד עד גיל 14 ו-75 ש”ח למבוגר. כרטיסי VIP יימכרו ב-155 ש”ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



יצא משליטה 2 - פסח 2018

המופע המצליח של כוכבי הנוער "יצא משליטה" מציג מופע המשך לחול המועד פסח הקרוב. המופע יציג הפעם את הכוכבים דניאל מורשת, תובל שפיר, שני קליין, עידו מוסרי, שיר מורנו, דניאל ליטמן ואביה מלכה.

הכוכבים יציגו מערכונים וקטעי סטנדאפ העוסקים בנושאים הקשורים ומעסיקים את בני הנוער בישראל.

מתי זה יקרה ואיפה: המופע יציג הופעות בתיאטרון הצפון בחיפה ב-26 במרץ, בסינמה סיטי בגלילות ב-29 במרץ, בהיכל התרבות בראשון לציון ב-1 באפריל ובמשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע ב-2 באפריל 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: המחיר למופעים עומד על 89 ש”ח. לקוחות יס, יכולים לרכוש כרטיסים ב-49 ש”ח בלבד. מכירת הכרטיסים כולל ההנחות מתבצעת באמצעות האתר הבא.



פסטיבל חיפה להצגות ילדים - פסח 2018

גם השנה, יתקיים בחיפה הפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים ויצג מגוון גדול של הצגות חדשות ומעניינות לילדים ולכל המשפחה.

בין ההצגות שיתקיימו בפסטיבל השנה: "בלונה", "אגדת הילדה והעורבים", "דוט והקנגורו", "אליק בליק" ועוד הצגות רבות.

מתי זה יקרה ואיפה: הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 1-3 באפריל 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: ניתן להזמין כרטיסים  באמצעות האתר הבא.



קרקס בראבו - פסח 2018

מופע חדש שנבנה על ידי קרקסנים ישראלים בעלי ניסיון בקרקסים הגדולים בעולם המשלבים שואו עוצר נשימה. הקרקס משלב בתוכו 12 אמנים בעלי יכולות אקרובטיקה מרהיבות ודרמטיות, אתלטים גמישים, נערות גומי ומתאמנים אולימפיים מהטובים בעולם.

המופע שמשלב קטעי קרקס מכל הסוגים – אוויר, קרקע, להטוטי אש, הליכה על חבל ושיווי משקל.

מתי זה יקרה ואיפה: הקרקס ירוץ בערים רבות ברחבי הארץ במהלך חופשת הפסח 2018.

כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים: מחיר הכרטיסים עומד על 109 ש"ח וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מה עושים עם הילדים בפסח 2018? קבלו את הרשימה המלאה! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מה עושים עם הילדים בפסח 2018? קבלו את הרשימה המלאה! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top