"אגדת דשא" - שמואל וילוז'ני בהצגה חדשה על כדורגל

יום חמישי, 22 במרץ 2018

תיאטרון הקאמרי יעלה החודש את ההצגה החדשה "אגדת דשא" שכתב העיתונאי שי להב המספרת על אוהד כדורגל מושבע שנאבק בין האהבה לקבוצה מול החיים האישיים. בתפקיד הראשי: שמואל וילוז'ני. אז איפה תוכלו לראות את ההצגה? ואיפה תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים?

העיתונאי ומבקר המוסיקה של Ynet שי להב, כתב מחזה חדש ומסקרן שיעלה החל מהחודש בתיאטרון הקאמרי ובערים נוספות ברחבי הארץ. ההצגה החדשה הנקראת "אגדת דשא" מציגה את הקונפליקטים הניצבים בחייו של אוהד כדורגל מושבע של קבוצת הפועל חיפה בעונת האליפות של 1998/9 לבין חייו האישיים.

התפקיד הראשי בהצגה שייך לשמואל וילוז'ני המגלם את דמותו של דודי ליבוביץ' (לייבו), לוזר נצחי, המשוכנע שיש קשר ישיר בין מצבה של קבוצת הכדורגל האהודה עליו- הפועל חיפה, לבין מצבו בחיים, במיוחד לאחר שאביו נפטר ואשתו עזבה אותו. הקבוצה שלו נוטה להפסדים תכופים, למרות, ואולי בגלל שלייבו הוא הקמע שלה.

אלא שאז מגיעה עונת 1998/9 והקבוצה לא מפסיקה לנצח. במקביל, בחורה אלמונית צוחקת מבדיחה שלו - אירוע נדיר -  והוא, באופן חסר תקדים, כובש את ליבה. הרומן בין השניים מתהדק, אבל האוהדים לוחצים על לייבו לחזור אל אשתו לטובת הניצחון באליפות, מתוך אמונה שהקשר עם הבחורה החדשה פוגע בתפקודו כקמע הקבוצה. בפעם הראשונה ניצב לייבו בפני החלטה גורלית אשר תשנה את חייו ואת גורלה של הקבוצה. המחזה נכתב בסיוע הקרן לפיתוח מחזאות ישראלית מיסודו של מפעל הפיס דודי לייבוביץ' הקמע של קבוצת הכדורגל, ניצב בפני החלטה גורלית אשר תשנה את חייו ואת גורלה של הקבוצה.

לצד וילוז'ני, משתתפים גם השחקנים שלמה וישינסקי, יואב לוי, תמר קינן ושרה פון שוורצה ועל השירים אחראים צמד הפרברים. את ההצגה ביים רוני ניניו.

אגדת דשא - לוח הצגות כרטיסים מוזלים

ההצגה "אגדת גשא" תעלה בתיאטרון הקאמרי במהלך חודש מרץ ואפריל 2018 ותציג הצגות גם בהיכלי התרבות של מודיעין ונס ציונה. מחיר הכרטיסים בקאמרי מתחיל ב-180 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר. באתר הבא, ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-91 ש"ח בלבד.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "אגדת דשא" - שמואל וילוז'ני בהצגה חדשה על כדורגל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "אגדת דשא" - שמואל וילוז'ני בהצגה חדשה על כדורגל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top