להקת הסטרנגלרס בישראל - יוני 2018

יום רביעי, 21 במרץ 2018

להקת הרוק הבריטית הסטרנגלרס (The Stranglers) תגיע לישראל בחודש יוני 2018 הקרוב ותקיים הופעה אחת במועדון הבארבי. מחיר הכרטיסים: 210 ש"ח במכירה מוקדמת. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

שוב הם מגיעים: להקת הרוק הבריטית הותיקה ואהובת הקהל הישראלי "The Stranglers" (החונקים) חוזרת לישראל כשנתיים בלבד מאז ההופעה האחרונה שלה כאן ותקיים הופעה אחת הפעם במועדון הבארבי בת"א ב-20 ביוני 2018. מכירת הכרטיסים נפתחה ומחירי הכרטיסים עומדים על 210 ש"ח במכירה מוקדמת.

הלהקה הותיקה הוקמה בשנת 1974 בשם "The Guildford Stranglers", כלהקת פאנק ובהמשך הפכה ללהקת רוק אלטרנטיבי. היא החלה את דרכה בהופעות  בבר בשם -The Jackpot שניהל המתופף של הלהקה, ג'ט בלאק ושימשה כלהקת חימום לפאטי סמית' ול"ראמונס" בסיבובי בסיורי ההופעות שלהם בבריטניה.

תקופת השיא של הסטרנגלרס הייתה בעיקר בשנות ה-80 עם להיטי ענק שממשיכים לרוץ ולהצליח עד היום כמו הלהיט"Always the Sun" או "Golden Brown" הידוע. האלבומים שהוציאה הלהקה בשנות ה-80 שהיו בסגנון שונה מהאלבומים הראשונים ושילבו יחד עם הפאנק גם סגנונות כמו רוק אלטרנטיבי והגל החדש, הם שהביאו ללהקה את ההצלחה והחשיפה הגדולה עם להיטים רבים.

הלהקה עברה גלגולים ושינויים רבים בהרכבה מאז הוקמה והיא מצליחה להישאר רלוונטית גם בימים אלו. הסטרנגלרס יגיעו לישראל במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלהם הנקרא "The Definitive Tour".

כרטיסים לסטנרגלרס בישראל - יוני 2018

ההופעה של ה-The Stranglers בישראל תתקיים ב-20 ביוני 2018 במועדון הבארבי בת"א. מחירי הכרטיסים נמצאים כעת בשלב המכירה המוקדמת ועומדים על 210 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת הסטרנגלרס בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת הסטרנגלרס בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top