חוזה קאררס בישראל - יוני 2018

יום שלישי, 20 במרץ 2018

הטנור המפורסם משלושת הטנורים חוסה קאררס יגיע לישראל להופעה חגיגית אחת באמפי אשדוד בחודש יוני 2018. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-160 ש"ח. המכירה נפתחה. איפה תוכלו לרכוש? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

חוזה קאררס בישראל - יוני 2018
זמר האופרה המפורסם חוזה קאררס (José Carreras) הנחשב לאחד מזמרי האופרה הגדולים ביותר בעולם, יגיע לישראל בחודש יוני 2018 ויקיים כאן הופעה אחת בלבד במסגרת פסטיבל מדיטרנה באשדוד בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים ובניצוחו של דיוויד גימנז. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-160 ש"ח ויטפסו בהתאם לסוג הכרטיס.

לרכישת כרטיסים להופעה של חוזה קאררס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

קאררס הוא אחד הגדולים בתחומו ומחזיק בקריירה עשירה ומפוארת הכוללת למעלה מ-60 תפקידים שונים על הבמה ובאולפני ההקלטות. לציבור הרחב, הוא מוכר בעיקר בזכות השתתפותו בהרכב הסופר מפורסם "שלושת הטנורים" יחד עם לוצ'יאנו פבארוטי ופלאיסדו דומינגו שכבש את העולם ואת הבמות הגדולות ביותר.

בין התפקידים הראשיים בהם השתתף, ניתן לציין את האופרות "כרמן", "פדורה", "שמשון ודלילה", "דון קרלו", "טוסקה", "לה בוהמה" ועוד, איתם הופיע בבתי האופרה הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם. כמו כן, שיתף פעולה גם עם אמנים מחוץ לעולם האופרה כגון שארל אזנבור, שרה ברייטמן, דיאנה רוס ואחרים. זאת תהיה הופעתו השנייה של קאררס בישראל כאשר הפעם האחרונה בה ביקר כאן הייתה ב-2011.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:

חוזה קאררס בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

ההופעה של חוזה קאררס בישראל תתקיים ב-13 ביוני 2018 באמפי אשדוד במסגרת פסטיבל מדיטרנה אשדוד 2018. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-166 ש"ח ועולים בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים נפתחה וניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: חוזה קאררס בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: חוזה קאררס בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top