להקת אמריקה בישראל - אוקטובר 2018

יום שלישי, 20 במרץ 2018

להקת הפולק-רוק "אמריקה" שהייתה אמורה להופיע כאן ב-2014, תגיע הפעם לישראל ותקיים כאן הופעה אחת באמפי קיסריה בחודש אוקטובר 2018. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והמחירים מתחילים ב-219 ש"ח. איפה תוכלו לקנות כרטיסים?

לאחר שביטלה את הופעתה בישראל ב-2014 שהייתה אמורה להתקיים באמפי רעננה. להקת אמריקה הידועה והותיקה מחליטה לחזור לישראל והפעם אם לא יהיו הפתעות לא צפויות, תופיע כאן באמפי קיסריה בחודש אוקטובר 2018. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ל-484 ש"ח.

להקת אמריקה ידועה בזכות להיטיה הענקיים כגון A Horse With No Name, I need you, Sister Golden Hair. במהלך 2018 תופיע הלהקה במדינות רבות ברחבי ארה"ב ולישראל היא תגיע בתחילת חודש אוקטובר הקרוב. הלהקה התאכזבה נורא מביטול ההופעה הקודמת שנגרם כתוצאה ממבצע "צוק איתן" שגרם לאמני חו"ל נוספים לבטל את הופעתם בישראל. הלהקה הבטיחה לעשות מאמצים ולנסות למצוא תאריך חדש להופעה בישראל, ועתה בעזרת משרד ההפקות של שוקי וויס, זה אכן יקרה.

להקת אמריקה שהוקמה ב-1970 ע"י הצמד גארי בקלי ודואי באנל ידועה בתור אחת מלהקות הפולק האמריקניות המשפיעות ביותר והצליחה לכבוש בסערה את מצעדי הפזמונים עם הלהיט מספר אחד של הלהקה A Horse With No Name. מאז הספיקה הלהקה לעבוד עם המפיק האגדי גורג' מרטין ולהוציא עוד מספר אלבומי אולפן כאשר האחרון שבהם Here & Now יצא ב-2007. הלהקה המשיכה להיות פעילה במהלך כל השנים וצברה קהל מעריצים רב ברחבי העולם.

כרטיסים ללהקת אמריקה בישראל - אוקטובר 2018

ההופעה של להקת אמריקה בישראל תתקיים ב-9 באוקטובר 2018 באמפי קיסריה. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-219 ש"ח לרמה 5 ומגיעים עד ל-484 ש"ח לרמה 1. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת אמריקה בישראל - אוקטובר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת אמריקה בישראל - אוקטובר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top