פסטיבל Love TLV יתקיים בתל אביב בפברואר 2018

יום ראשון, 7 בינואר 2018

קבוצת זאפה תעלה במהלך חודש פברואר את פסטיבל Love TLV שיתפרס על פני 5 ימים במספר לוקיישנים בתל אביב ויציג שורה של אמנים מובילים במוסיקה הישראלית. מירי מסיקה, ירמי קפלן, אסף אמדורסקי ועוד רבים יחכו לכם שם. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לכבוד חג האהבה שיתקיים ב-14 בפברואר 2018 הקרוב, יעלה לראשונה פסטיבל מוסיקה חדש בשם "פסטיבל Love TLV" בהפקתה של קבוצת זאפה שיתקיים במשך 5 ימים בין ה-13 ל-17 בפברואר ויציג מופעים רבים של מיטב האומנים הישראלים במספר גדול של לוקיישנים בתל אביב כגון שרונה מרקט, אברהם הוסטל בר, מועדון בסקולה, היכל התרבות, מוזיאון ת"א ועוד.

בין המופעים הרבים שמצפים לכם בפסטיבל: בהיכל התרבות בת"א יארח מתי כספי את ריקי גל, יסמין לוי ויובל דיין. למחרת, מירי מסיקה תארח שם את גליקריה. במועדון האוזן בר יופיעו מיכל שפירא במופע מחווה לאיימי ווינהאוס, אלישע בנאי ו-40 השודדים, יובל מנדלסון ועוד. במועדון אברהם הוסטל בר, תוכלו למצוא את להקת פאנקשטיין ובשרונה מרקט את ירמי קפלן.

במועדוני זאפה ת"א והרצליה יופיעו בין היתר דיוויד ברוזה, אסף אמדורסקי, רד בנד, ארקדי דוכין, התקווה 6, בועז שרעבי, עידן חביב ועוד ובמועדון בסקולה יופיעו לוס כפרוס והמג'יקל מיסטרי טור.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל Love TLV יתקיים בתל אביב בפברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל Love TLV יתקיים בתל אביב בפברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top