הווירטואוזים של מוסקבה מגיעים לישראל להיכל התרבות בתל אביב

יום שני, 15 בינואר 2018

התזמורת המפורסמת "הווירטואוזים של מוסקבה", תגיע לישראל בסוף חודש ינואר 2018 ותציג הופעות יחד עם כוכבת מטרופוליטן אופרה, הזמרת היבלה גרזמאבה. אילו יצירות יבוצעו וכמה יעלו הכרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הווירטואוזים של מוסקבה מגיעים לישראל להיכל התרבות בתל אביב
התזמורת "הווירטואוזים של מוסקבה" הוקמה בשנת 1979 ע"י הכנר והמנצח הרוסי ולדימיר ספיבקוב ונחשבת לאחת התזמורות המצליחות בעולם עם מוניטין מפואר הכולל הופעות בבימות החשובות ביותר ברחבי העולם.

בסוף חודש ינואר 2018, תגיע לכאן התזמורת ותופיע בין היתר בהיכל התרבות בתל אביב יחד עם זמרת האופרה הידועה היבלה גרזמאבה הנחשבת לאחת הזמרות הטובות והבולטות בתחום וכבר הספיקה להופיע באופרות רבות ומפורסמות כגון "לוצ'יה די לה מרמור", "סיפורי הופמן" ועוד, לצד טובי הנגנים והמנצחים העולמיים כגון דניאל קרמר, דבורה בראון או דניס מצויב. יחד עם גרזמאבה, ישתתפו במופעים גם הצ'לנית הישראלית דניאל אקטע והפסנתרנית שיאו אוקואי מיפן.

במופעים בישראל, תבצע התזמורת את הסימפוניה ברה מינור של בוקריני, את הקונצ'רטו לפסנתר ותזמורת ברה מז'ור של היידן בביצועה של אוקואי, את היצירה המפורסמת של מקס ברוך "כל נדרי" לצ'לו ותזמורת, פולונז קונצרטי לצ'לו ותזמורת של פופר ולקט של הקלאסיקות האופראיות הידועות ביותר בביצוע של היבלה גרזמאבה. המנצח על כל הערב יהיה כמובן מנהלה של התזמורת ולדימיר ספיבקוס.

כרטיסים להופעה של הווירטואוזים של מוסקבה" בישראל - ינואר 2018

ההופעה של הווירטואזים של מוסקבה בהיכל התרבות בתל אביב תתקיים ב-29 בינואר 2018. מחיר הכרטיסים נע 209 ל-369 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הווירטואוזים של מוסקבה מגיעים לישראל להיכל התרבות בתל אביב Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הווירטואוזים של מוסקבה מגיעים לישראל להיכל התרבות בתל אביב Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top