מופע לוויטני יוסטון בישראל - אפריל 2018

יום שני, 22 בינואר 2018

מופע גדול ומושקע במיוחד המוקדש לשיריה של וויטני יוסטון, יגיע לישראל היישר מאוסטרליה בחודש אפריל 2018 הקרוב ויציג הופעות בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. היכן תוכלו לרכוש כרטיסים? בכתבה הבאה.

מופע לוויטני יוסטון בישראל - אפריל 2018
המופע האוסטרלי "The Greatest love Of All: The Whitney Houston Show" יגיע בפעם הראשונה לישראל ויציג כאן סדרת הופעות שיציגו את מיטב להיטיה הגדולים והמוכרים של וויטני יוסטון בגרסאות מוקפדות ונאמנות למקור. המופעים יתקיימו במהלך חודש אפריל בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה.

הקהל הישראלי כנראה אוהב מאוד מופעי מחווה בינלאומיים, אחרת קשה להסביר את מגמת מופעי המחווה הגדולים שפוקדים את ישראל בשנים האחרונות. רק בחודש שעבר הופיע כאן מופע המחווה ללד זפלין ובשנים האחרונות, ראינו כאן גם מופעי מחווה גדולים ומשקעים לדייר סטרייט, פינק פלויד ועוד.

מופע המחווה האוסטרלי לוויטני יוסטון, זוכה להצלחה רבה ברחבי העולם ויגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי גדול ולאחר שכבר ביקר בהצלחה בארה"ב, קנדה, אסיה ומדינות רבות באירופה. הזמרת שתוביל את המופע היא בלינדה דייויס הדרום אפריקאית שתלווה ע"י להקת נגנים חיה לצד להקת רקדנים. בין הלהיטים הרבים שיציג המופע, ניתן לציין את “I Wanna Dance With Somebody", "I Will Always Love You", "How Will I Know".


צפו בבלינדה דייויס מבצעת את "I Will Always Love You": הכי קרוב למקור
יוסטון היא אחת מכוכבות הפופ הבלתי מעורערות וזכתה במהלך השנים בהישגים יוצאי דופן בכל קנה מידה אפשרי. יוסטון שייכת למועדון מצומצם מאוד של אמנים שהצליחו למכור את אלבומיהם מעל 100 מיליון עותקים. יחד עם פרינס, מייקל ג'קסון, דיאנה רוס ואחרים, קידמה יוסטון את המוסיקה השחורה והביאה אותה אל המיינסטרים.

הלהיט המפורסם ביותר והמזוהה ביותר עם הקריירה שלה הוא כמובן השיר "I Will Always Love You" שהיה שיר הנושא של הסרט המצליח "שומר ראש" שבה היא השתתפה בתפקיד הראשי לצד קווין קוסטנר. חייה ידעו לא מעט עליות ומורדות וכללו בעיות של סמים ואלכוהול ואף בעיות אלימות עם בעלה בובי בראון ממנו התגרשה לבסוף. מותה המפתיע של יוסטון ב-2012 זעזעה את עולם התרבות ואת מעריצה הרבים ברחבי העולם.

המופע שיגיע לכאן בחודש אפריל הקרוב זכה לביקורות ושבחים רבים בעיתונות הבינלאומית והופעתה של בלינדה דייווס נחשבת לחוויה הטובה והקרובה ביותר להופעתה של וויטני יוסטון.

וויטני יוסטון בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

מופע המחווה לוויטני יוסטון בישראל יתקיים בין התאריכים 1 עד ה-4 באפריל 2018 בהיכל התרבות בת"א וב-6 באפריל 2018 במרכז הקונגרסים בחיפה. מחירי הכרטיסים מתחילים מ-199 ש"ח. מכירת הכרטיסים למופע בחיפה מתבצעת באמצעות האתר הבא ולהופעות בתל אביב באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע לוויטני יוסטון בישראל - אפריל 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע לוויטני יוסטון בישראל - אפריל 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top