ניקוס ורטיס בישראל - יוני 2018

יום שלישי, 30 בינואר 2018

הכוכב היווני ניקוס ורטיס (Nikos Vertis) יגיע לישראל להופעה גדולה וחגיגית שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש יוני 2018 הקרוב ובמסגרתה יארח את הזמר שלומי שבת. כמה יעלו לכם הכרטיסים ואיפה רוכשים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

ניקוס ורטיס הוא אחד הזמרים היוונים המושמעים והפופולריים ביותר בישראל והוא כבר הספיק להופיע כאן כמה פעמים בכמה הזדמנויות כולל הופעה משותפת עם אייל גולן ושרית חדד באיצטדיון בלומפילד (שהסתיימה אגב בתביעה מצידו של ורטיס) ומופע גדול בהיכל מנורה כשאירח את עידן רייכל.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
עתה, ורטיס חוזר לישראל להופעה גדולה נוספת שתתקיים גם הפעם בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש יוני 2018 הקרוב והפעם יארח את שלומי שבת. ורטיס יגיע לכאן יחד עם להקתו במסגרת קידום אלבומו החדש "Erotevmenos" שיצא בחודש דצמבר 2017 והוא צפוי לבצע בהופעה גם שירים חדשים מהאלבום לצד להיטים שלו מכל הזמנים.

לורטיס קהל מעריצים נאמן מאוד בישראל והוא מרבה להופיע כאן. הופעתו כאן בחודש יוני הקרוב תהיה הפעם השישית בה הוא מופיע בישראל. חלק גדול משיריו תורגמו לעברית וזכו כאן להצלחה רבה כגון "כשאת איתו", "זה אני", "אם תחכי לי", "עולם אפור" ועוד ומצד שני, באלבומו האחרון, פירסם ורטיס את השיר "מאוהב" שכתב ללחן של השיר "שאריות של החיים" של עידן רייכל.


הגרסה של ניקוס ורטיס לשיר "שאריות של החיים" של עידן רייכל

כמה יעלו הכרטיסים להופעה של ניקוס ורטיס בישראל ואיפה קונים?

ההופעה של ניקוס ורטיס בישראל תתקיים ב-21 ביוני 2018 בהיכל מנורה מבטחים (היכל נוקיה). מחיר הכרטיסים נע בין 295 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר לבין 795 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ניקוס ורטיס בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ניקוס ורטיס בישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top