כרטיסים למופע 7 פסנתרי כנף, במה אחת 2018

יום חמישי, 8 במרץ 2018

מופע הפסנתרים המצליח של גיל שוחט "7 פסנתרי כנף, במה אחת+" ממשיך לסיבוב הופעות לקיץ 2018 והפעם, עם מרינה מקסמיליאן. איפה תוכלו לראות את המופע וכמה יעלו הכרטיסים? בכתבה הבאה.

7 פסנתרי כנף, במה אחת - סיבוב הופעות חדש ל-2018
המופע "7 פסנתרי כנף, במה אחת" ממשיך עם הופעות חדשות לקיץ 2018 הקרוב ויציג הופעה בזאפה אמפי שוני בבנימינה ב-5 ביולי 2018. הפעם האורחת של הקבוצה תהיה מרינה מקסימיליאן בפסנתר ובשירה.

לרכישת כרטיסים למופע "7 פסנתרי כנף" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

כבר שנים שהמוזיקאי, המנצח והמלחין המצליח גיל שוחט חרט על דגלו את להפיץ ולהכיר את עולם המוסיקה הקלאסית לקהל הרחב בישראל והוא אכן עושה זאת בהצלחה רבה. כחלק מחיבור זה, העלה לפני כמה שנים את המופע "7 פסנתרי כנף, במה אחת" ובו מחבר שוחט מקבץ של נגני פסנתר ומוזיקאים מעולים וידועים מכל גווני הקשת המוסיקלית המבצעים יחד ולחוד מגוון יצירות קלאסיות מוכרות לצד קטעים שלהם וקטעים מוכרים מסגנונות אחרים.

המופע זכה להצלחה מיידית גם בקרב הקהל שהגיע בהמוניו לקופות וגם בקרב המבקרים בתקשורת ומאז ממשיך להתקיים כאשר בכל פעם הוא מתחדש ומתרענן בחומר חדש ובאורחים מיוחדים. בין האורחים שכבר הספיקו להשתתף במופע, אפשר לציין את מתי כספי ואת הראל סקעת, נסרין קדרי ועוד. המופע כבר הספיק להופיע בבימות רבות כולל הופעה גדולה בקיסריה וכולל הופעה בלונדון.

מי ישתתף במופע הפעם?

הקאסט הקבוע של המופע כולל אמנים שכל אחד מהם הוא אמן ענק בפני עצמו והם שלמה גרוניך, רמי קלינשטיין, ליאוניד פטשקה, זמרת האופרה המוכרת דניאלה לוגאסי, והפסנתרנים עומרי מור, ויקטור סטניסלבסקי, מיכאל זרצקל וטל סמנון. אליהם, הפעם תצטרף מרינה מקסימיליאן בפסנתר ובשירה.

כמו במופעים הקודמים, גם הפעם יציג המופע קטעים מוכרים מעולם המוסיקה הקלאסית, ג'אז וסגנונות נוספים שישולבו וינוגנו בצורה האישית והמיוחדת של כל אחד מהמשתתפים.

7 פסנתרי כנף - כרטיסים ולוח הופעות 2018

המופע החדש ירוץ ב-5 ביולי 2018 בזאפה שוני. מחיר הכרטיסים למופע עומד על 226 ש"ח וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים למופע 7 פסנתרי כנף, במה אחת 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים למופע 7 פסנתרי כנף, במה אחת 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top