מלך הכלבים - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות 2018

יום רביעי, 6 ביוני 2018

ההצגה החדשה "מלך הכלבים" מבית תיאטרון בית ליסין מביאה את השחקנית אגם רודברג לקדמת הבמה בעיבוד מוסיקלי ומרענן לרומן של שלום אש "מוטקה גנב". מתי תציג ההצגה? היכן? ואיפה תמצאו כרטיסים מוזלים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מלך הכלבים - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות 2018
השחקנית אגם רודברג מככבת ושרה בימים אלו בהצגה המוסיקלית החדשה "מלך הכלבים" מבית היוצר של תיאטרון בית ליסין שהיא למעשה עיבוד מודרני ומיוחד שכתבו יואב שוטן-גושן ועידן רובישטיין שגם ביים, לסיפור הידוע של שלום אש "מוטקה גנב".
המחזה "מוטקה גנב" נכתב ע"י אש - אחד מגדולי הספרות היהודית, ב-1917 על פי רומן שכתב באותו שם. המחזה עוסק בעולם התחתון היהודי בעיר ורשה בתקופת רוסיה הצארית ומציג זווית מעניינת וחדשה לעולמם של היהודים. המחזה הועלה במהלך השנים בכמה גרסאות כאשר האחרונה הייתה בתיאטרון היידישפיל לפני כמה שנים.

לרכישת כרטיסים מוזלים למלך הכלבים באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

עתה, תיאטרון בית ליסין החליט להציג עיבוד חדש למחזה בגרסה מודרנית ונתן את המושכות למחזאים יואב שוטן-גושן ועידן רובישטיין שלקחו את שירי וורשה היהודים והחליפו אותם בשירי לאונרד כהן. את הרעיון לכתוב גרסה חדשה למחזה, קיבל רובינשטיין מציפי פינס והחליט לכתוב גרסה צבעונית ותוססת לסיפור של אש.

במה עוסקת עלילת ההצגה?

עלילת המחזה עוסקת במוטקה, בחור עני וחסר כל המסתובב עם פרחחים ומלווה בלהקת כלבים. הוא מגיע לקרקס נודד כדי למצוא לעצמו ארוחה חמה, ושם הוא מחליט לברוא לעצמו חיים חדשים. מוטק'ה גונב את זהותו של אחד מאנשי הקרקס ונמלט עם אהובתו. וכך, בעיר הגדולה וורשה, הילד העני הופך לגנגסטר שחולש על העולם התחתון.


הכל משתנה כשמוטקה פוגש בחנה, בת הטובים שבשביל לזכות בה, הוא מוכן לוותר על אימפריית הפשע שהקים במו ידיו ולנטוש את אהובתו הקודמת, אלא שבמהרה הוא מגלה שלא כל כך פשוט לברוח מהעבר. ההצגה מציצה לפינות האפלות של חיי היהודים בגולה, על האלימות והתשוקה שבהם, והיא מעלה את השאלה הנצחית, האם אדם יכול לעשות תיקון?

לצד רודברג שמגלמת בהצגה את חנה, משתתפים גם השחקנים עופרי ביטרמן, טל דנינו, גיל וסרמן, תום חגי/שלומי טפיארו, יובל ינאי, שירלי לב-ורטהיימר, אנה צוקרמן, הדר שחף ושרי שמחוב.

איפה תרוץ ההצגה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תמצאו כרטיסים בהנחה?

ההצגה מלך הכלבים תרוץ במהלך החודשים הקרובים במוזיאון ארץ ישראל ובבית החייל בתל אביב. המחיר הרשמי להצגות במוזיאון א"י עומד על כ-200 ש"ח, אך ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההצגות של מלך הכלבים לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפובית החייל 
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל - אודיטוריום קלצ'קין 
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל - אודיטוריום קלצ'קין 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מלך הכלבים - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מלך הכלבים - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top