האם להקת קווין חוזרת לישראל בקיץ 2018?

יום שבת, 16 בדצמבר 2017

על פי פרסומים לא רשמיים ברשת, להקת קווין ואדם למברט שהופיעו כאן רק לפני כשנתיים, צפויים לחזור להופעה נוספת שתתקיים ככל הנראה בקיץ 2018 הקרוב בפארק הירקון בתל אביב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

האם להקת קווין חוזרת לישראל בקיץ 2018?
בריאן מאי ואדם למברט.   צילום: Tatianka1986 פליקר CC
סיבוב נוסף בפארק הירקון גם בקיץ 2018? על פי פרסום באתר וואלה, כשנתיים בלבד מאז הופיעו כאן מול כ-60,000 איש, להקת קווין המיתולוגית עשויה לחזור לכאן יחד עם הזמר אדם למברט להופעה נוספת שתתקיים ככל הנראה בחודש יוני 2018 בפארק הירקון בתל אביב.

להקת קווין נמצאת בימים אלו בסיבוב הופעות מקומי בבריטניה ולאחר מכן החל מחודש פברואר 2018, תצא לאוסטרליה וניו זילנד לסיבוב הופעות אינטנסיבי במיוחד. הפרסום על הופעה בישראל עדיין אינו רשמי, ונכון לעכשיו באתר הרשמי של הלהקה, לא פורסמו פרטים על סיבוב הופעות אירופאי נוסף לאחר חודש מרץ כך שבינתיים נותר רק להמתין בסבלנות ולראות האם זה אכן ייקרה.


החיבור בין אדם למברט ללהקת קווין נולד בזכות ההשתתפותו של למברט בתוכנית הטלוויזיה "אמריקן איידול", בה ביצע את השיר "We Are The Champions" והסיט מיד את תשומת לבם של חברי הלהקה. החל מ-2014, יצאו ביחד לסיבוב הופעות בינלאומי נרחב במיוחד במסגרתו הופיעו גם ב-2016 בישראל בהופעה מוצלחת במיוחד שהביאה כ-60 אלף צופים לפארק הירקון והם ממשיכים להופיע ביחד עם היום.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
להקת קווין הכוללת כיום את מייסדי הלהקה בריאן מאי ורוג'ר טיילור, אמנם איבדה את פרדי מרקיורי לפני שנים רבות שהיה לסמלה הגדול ביותר, אך למרות זאת המשיכה להופיע עם סולנים אורחים רבים ולמלא את ההיכלים והאצטדיונים הגדולים ביותר בעולם. הלהקה אחראית ללהיטי ענק שהפכו לנכסי צאן ברזל בתולדות מוסיקת הרוק העולמית כגון "Another One Bites the Dust", "I Want to Break Free", "Bohemian Rhapsody" או "Radio Ga Ga".

כרטיסים להופעה של קווין בישראל - יוני 2018

כאמור, הידיעות על הופעה נוספת של קווין עם אדם למברט בישראל עדיין לא רשמיות וטרם יצאה הודעה רשמית מטעם הלהקה או אחד המפיקים הבכירים בישראל. על פי הדיווחים הלא רשמיים, הלהקה צפויה להופיע כאן ב-27 ביוני 2018 בפארק הירקון בתל אביב.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בכל ידיעה חדשה בנושא כאן בעמוד כתבה זו ובדף הפייסבוק הרשמי של האתר (למי שלוחץ על לייק).


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

2 comentários:

  1. לא ברור אם בכלל יגיעו. לצערי בטוח לא ב 27 .כמה אופנתי לא להגיע להופעות אצלנו 😢 אוף ממש עצוב

    השבמחק
  2. ב27 ליוני הוא מופיע בהולנד...

    השבמחק

Item Reviewed: האם להקת קווין חוזרת לישראל בקיץ 2018? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

2 comentários:

אנונימי אמר/ה... 6 בפברואר 2018 בשעה 16:58

לא ברור אם בכלל יגיעו. לצערי בטוח לא ב 27 .כמה אופנתי לא להגיע להופעות אצלנו 😢 אוף ממש עצוב

אנונימי אמר/ה... 3 באפריל 2018 בשעה 17:54

ב27 ליוני הוא מופיע בהולנד...

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האם להקת קווין חוזרת לישראל בקיץ 2018? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top