קינגס אוף ליאון בישראל? - יוני 2018

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

לפי פרסומים לא רשמיים ברשת, להקת הענק קינגס אוף ליאון (Kings of Leon) צפויה להגיע להופעה בישראל בחודש יוני 2018 בלייב פארק בראשון לציון. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

סקס און פייר: קינגס אוף ליאון בישראל? - יוני 2018
מחכים לידיעה רשמית. צילום: ANSPressSocietyNews פליקר CC
חרושת השמועות על הופעות חו"ל של אמני ענק בישראל בקיץ 2018 לא עוצרת: על פי פרסום באתר וואלה, להקת קינגס אוף ליאון, הידועה בעיקר זכות להיטי הענק שלה "Sex on Fire" ו-"Use Somebody", נמצאת במגעים מתקדמים עם מפיקים בישראל וצפויה להגיע להופעה בישראל בחודש יוני 2018 שתתקיים ככל הנראה בלייב פארק בראשון לציון.

על פי הפרסום, קינגס אוף ליאון צפויים להגיע לכאן במסגרת פסטיבל זיגט שייתכן ויגיע לישראל בקיץ הקרוב בהפקת זאפה (שבינתיים לא אישרו או הכחישו את הידיעה) והיא תהיה ההופעה המרכזית של הפסטיבל. הלהקה סיימה לא מזמן סיבוב הופעות בארצות הברית ונכון לעכשיו לא פורסם באתר הרשמי של הלהקה או באתרים אחרים מידע על סיבוב הופעות חדש ל-2018 כך שבינתיים נותר לחכות ולראות האם זה אכן ייקרה.


להקת קינגס אוף ליאון היא להקת רוק אמריקנית משפחתית המורכבת מארבעה אחים - ניית'ן, קיילב, ג'ארד ומת'יו פולוויל, ונוסדה בתחילת שנות ה-2000. השם "ליאון" שבשם הלהקה, הוא למעשה שם סבם של האחים. הלהקה אחראית לכמה מלהיטי הרוק המצליחים ביותר בעשור האחרון כאשר השניים הבולטים שבהם הם "Sex on Fire" ו-"Use Somebody" מתוך האלבום הרביעי "Only By The Night" שהעניק ללהקה את החשיפה העצומה ברחבי העולם והיה גם לאלבום הנמכר ביותר באייטיונס ב-2008.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
הלהקה זכתה וזוכה לביקורות חיוביות בקרב מבקרי המוזיקה למרות שישנם גם מעריצים הטוענים כי החל מהאלבום הרביעי, הלהקה התמסחרה. גם אומני רוק רבים מעריכים את הלהקה והיא הספיקה להופיע עם אמני ענק כמו פרל ג'אם, יו 2, בוב דילן ועוד. הלהקה הוציאה עד עתה 6 אלבומי אולפן כאשר האחרון שבהם הוא "Walls" שיצא בשנת 2016. להיטי הלהקה מושמעים ללא הרף גם בתחנות הרדיו בישראל וללהקה מעריצים רבים כאן שבוודאי ישמחו לשמוע כי היא צפויה להופיע כאן בקיץ 2018.

כרטיסים לקינגס אוף ליאון בישראל - יוני 2018

כאמור, המידע על ההופעה של קינגס אוף ליאון בישראל בינתיים לא רשמי אך נראה כי אם לא יהיו שינויים ברגע האחרון, תוכלו לראות את קינגס אוף ליאון כאן בישראל בחודש יוני 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך ללוות את הנושא ויעדכן כל התפתחות חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "לייק").



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: קינגס אוף ליאון בישראל? - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 6 בדצמבר 2017 בשעה 1:55

וואו! וואו! וואו,

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קינגס אוף ליאון בישראל? - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top